#1 Skrevet Mai 20, 2008 Fikk da endelig ut fingern etter mye grubling. Syntes liksom prisen ble litt drøy, men ga til slutt f og bare gjennomførte. Resultatet ble jo helt ok syns jeg. Etter å ha tenkt å klundret litt satt de da på plass. Får bare unnskylde dårlige mobilbilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2008 men det var da ingenting å angre på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2008 Vakent fint!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2008 Det var et pent stykke Audi;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2008 når du først har dratt stilen så langt så kunne du jo nesten ikke drite i skjørta :D nydelig slede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2008 Gjorde seg bra detta! Hva gjorde du med de orginale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2008 Det ble HELT riktig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2008 Det der blei bra ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2008 Perfect! Bilen ser mye mer gjennomført ut nå, siden du allerede hadde den fronten. Vel anvendte penger, samma hvor mye det kosta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2008 Gjorde seg bra detta! Hva gjorde du med de orginale? Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens. Blir litt stolt da....he he Mangler bakfangeren enda men.... Originale? Mener du terskellistene Håkon? De skar jeg til med tapetkniv, slik at de skulle ligge inntil skjørtene eller omvndt om du vil. Bomma ganske mye, så det blei ei glippe mellom skjørtene og terskellista. Må finne på noe smart der. Fuge med svart silikon eller noe. Er liksom ei "møkksamlegrop" der nå, men tenkte jeg skulle felle inn sånne blanke innstegslister med Audilogo som enkelte har. Da blir ikke fugene så lange.Bare være nøye, nøye, nøye.... Tok noen nye bilder igår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 21, 2008 Mer bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 21, 2008 ser meget bra ut er det fra rs4 den bakrutespoileren er fra ... har samme selv serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 21, 2008 ser meget bra ut er det fra rs4 den bakrutespoileren er fra ... har samme selv serru Tror ikke det. Bestilte rett og slett takvinge til a4 hos Møller og det var denne som dukket opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 21, 2008 Peeent! De skjørtene lagde en pen avsluttning nederst på bilen! Også Paron også da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 21, 2008 yes, ble bra. Liker Aez-hjula dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 22, 2008 Ble superbra dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 22, 2008 Ble iallefall veldig bra med de skjørtene. Ble mere helhet på siden der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 26, 2008 lurer på s4 styling på min, men kor kan eg få tak i s4 sideskjørt til ein grei penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 26, 2008 lurer på s4 styling på min, men kor kan eg få tak i s4 sideskjørt til ein grei penge? Selve skjørtene er ikke så veldig dyre hos Møller faktisk. Ca 850 kr stykket. Imidlertid er det da pluss alle fester og plugger som du strengt tatt kan klare deg uten. TEC 7 e.l lim fikser den saken sammen med noen karosseriskruer. i tillegg kommer de nedre dørlistene på dørene og det er de som koster. De kommer på tilsammen rundt 5000 kr + lakk. Mener iallefall http://www.quattroco.com tar 4990 noe som er omtrent det samme som Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 28, 2008 Selve skjørtene er ikke så veldig dyre hos Møller faktisk. Ca 850 kr stykket. Imidlertid er det da pluss alle fester og plugger som du strengt tatt kan klare deg uten. TEC 7 e.l lim fikser den saken sammen med noen karosseriskruer. i tillegg kommer de nedre dørlistene på dørene og det er de som koster. De kommer på tilsammen rundt 5000 kr + lakk. Mener iallefall http://www.quattroco.com tar 4990 noe som er omtrent det samme som Møller. Dei gummilistene som er der i fra før av, går det ikkje ant å bruka dei? syntes at det var litt i meste laget for noken ?"plastik"? lister... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 28, 2008 Dei gummilistene som er der i fra før av, går det ikkje ant å bruka dei? syntes at det var litt i meste laget for noken ?"plastik"? lister... Ikke uten å modifisere de desverre. Medfører at en må skjære vekk en god del av den nedre kanten, slik at de legger seg akkurat inntil skjørtene. Kan nok gå, men tipper de blir vanskelig å skjære så jevne og pene at det blir seende bra ut. Uten å kappe de til vil de bendes ut av skjørtet i bunn og "sprike" slik at de antakelig vil ramle av tilslutt. Ja, prisen på de listene er drøy...he he Jakte etter brukte på ebay e.l da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 28, 2008 Hvordan er det bare å gi faen i de nedre dørlistene? Sitter jo ikke på min bil orginalt, så må borre hull til de listene i så fall (?). Blir ikke no glipper og sånt uten de dørlistene? Sikkert helt idiotisk spørsmål, men må bare vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 29, 2008 har du ikkje dørlister trenger du jo ikkje å tenke på noke eg for min del skulle ønske at eg ikkje hadde dei listene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 29, 2008 har du ikkje dørlister trenger du jo ikkje å tenke på noke eg for min del skulle ønske at eg ikkje hadde dei listene Har du montert S4 skjørt uten dørlister før? Blir ikke akkurat pent med festebraketter opp etter framskjermene og hjulbuen bak som egentlig er skjult bak dørlistene. Glipper blir det også både forran og bak... Alexander: Ta en titt i tråden min, der har jeg montert S4 skjørter uten listene på dørene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 29, 2008 Okay, takk for svar! *titte* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...