Anbefalte innlegg

Har du montert S4 skjørt uten dørlister før? Blir ikke akkurat pent med festebraketter opp etter framskjermene og hjulbuen bak som egentlig er skjult bak dørlistene. Glipper blir det også både forran og bak...

Alexander: Ta en titt i tråden min, der har jeg montert S4 skjørter uten listene på dørene..

beklager... tenkte ikkje på det på den måten, bøyer meg i støvet:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig pen bil du har der :D

Driver med et lite prosjekt på min egen A4 - mangler bare S4 bakfanger og dørlister, og etter å ha sett hvor bra dette her ble så må jeg nesten koste på meg lister selv også :)

Men bakfangeren din - der har du bare lakkert helt ned på originalfangeren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. :)

Det kommer din også til å bli med "S4 look". Bakfangeren er bare lakket helt ned ja, men skulle jeg ha lakket den opp igjen ville jeg fått noen til å plastsveise eller sparkle skjøten mellom øvre og nedre del. Min flasser i området der, da det er vanskelig å få lakken til å sitte inni skjøten.

Misunnelig på felga dine :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg satser på S4 fanger ja - er forsåvidt det jeg har mest lyst på også..

Takk for det! Felgene ble bare helt utrolig bra : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei knall fin bil du har. Noen som har tatt seg råd til dørlister ser jeg ;p

Tror jeg skal gå bort i fra det svarte stuket mit jeg din ble jo så pen med vanlige lykter etc. Likte egentlig juksesenken din også, hvor fant du den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk for det, Syns igrunn din er kul med det svarte jeg men.....Juksesenk? Hva er det? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innbiller meg at han tenker på den svarte leppa under fangeren ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innbiller meg at han tenker på den svarte leppa under fangeren ?

I så tilfelle fikk jeg den av en kompis. Han hadde skrudd den av en vraka BMW. Hva den egentlig er til eller hvor den i utgangspunktet er kjøpt veit jeg ikke, men den passa ikke så værst på Audaen heller. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I så tilfelle fikk jeg den av en kompis. Han hadde skrudd den av en vraka BMW. Hva den egentlig er til eller hvor den i utgangspunktet er kjøpt veit jeg ikke, men den passa ikke så værst på Audaen heller. :)

Synes den passer veldig bra på din jeg! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OKay, ser ut som en leppe ti en e36 m3 fanger når du sier det egentlig. Kjempe fin bilen din i alle fall, jeg vill ha kaant felger.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.