#1 Skrevet Mai 20, 2008 Tror det er sentrallåsmotoren på audien min som har takket for seg! Låsen åpner seg hvertfall ikke! Drar jeg i dørhandtaket inne i bilen kommer knotten opp, men den går ned igjen så snart jeg slipper handtaket... Hvordan skal jeg få opp døren? Har nå fått nye sentrallåsmotorer, så vil bytte disse snarest, fruen klager over at hun må sitte bak: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2008 prøv og sett bilen ein varm plass ei stund. De kan komme då.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2008 varm plass? er ikke frost ute da, så kan ikke skjønne at det skal ha noe å si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2008 Hva hvis du tvinger låsen opp ved å bruke håndtaket innvendig, og så samtidig få noen til å prøve å åpne døren utvendig med ytterhåndtaket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2008 har prøvd, funker ikke... Får dra til falken eller noe, de kan vel dirke opp biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2008 Åpne bakdøren. Ta en skrutrekker og hammer og slå på bolten bak på fordøren. Bolter er på høyde med dørhåndtaket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2008 hva kjer da? vil ikke ødelegge noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2008 Hadde akkurat samme problem på ein Opel eg hadde, men det gjaldt alle dørene... Måtte klatre ut ruta framme, åpne bagasjerommet, krabbe fram og sveive opp igjen vinduet, krabbe tilbake igjen og så låse bagasjerommet... Måten eg fiksa det på var og koble ifrå batteriet og koble det på igjen... Spenningen var rett og slett for lav på batteriet... Dersom det ikkje går, så koble til nokon startkabla og prøv å lås den opp!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2008 Ring Audisentrum og spør hva som skjer, men det skal virke. Har nettop kjøpt A6, og dette var en av tingene forrige eier fortalt om. Ellers må du nok dunke veldig hardt for å ødlegge noe.Bruk en torx som passer inn i bolten og prøv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2008 er det boltene selve låsekassen er festet med? bare dunke i boltene? høres rart ut, men kan jo prøve:D Du mener skruene som ser nesten ut dom torx, men har flere tenner enn torx, tror de heter xzn... Angående strøm, så er det strøm nok på bilen, den starter uten problemer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 21, 2008 var nok strøm på opelen og... prøv med startkabler, så trykker du på lås opp knappen... ikkje start bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...