Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med bilen min(Passat 3B, 97` 1,8T). Selv om tenningen er av og nøklene er ute står alle lys på og elektriske effekter virker på bilen(vifte/vindusvisker), har ikke sjekket om flere ting funker. Hadde problem for ca et halvt år siden med at lys og vifte gikk selv om tenning var av og nøkler ute, fikk da råd om å bytte x-relè. Dette ble gjort og bilen virket fint. Men nå et år etter ble det over natten plutselig verre, Noen som vet hva dette kan skyldes? og hvis det er samme tingen, så lurer jeg på hva som kan forårsake at dette relèet går istykker?"

hilsen kim henriksen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et problem med bilen min(Passat 3B, 97` 1,8T). Selv om tenningen er av og nøklene er ute står alle lys på og elektriske effekter virker på bilen(vifte/vindusvisker), har ikke sjekket om flere ting funker. Hadde problem for ca et halvt år siden med at lys og vifte gikk selv om tenning var av og nøkler ute, fikk da råd om å bytte x-relè. Dette ble gjort og bilen virket fint. Men nå et år etter ble det over natten plutselig verre, Noen som vet hva dette kan skyldes? og hvis det er samme tingen, så lurer jeg på hva som kan forårsake at dette relèet går istykker?"

hilsen kim henriksen!

Første som slår meg er elkontakten bak på tenningslåsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hilsen kim henriksen!

Og jeg lurer i grunn litt på om du kan si meg hva det releet heter? Delenummer, eller eventuelt 3 sifret nummer som det står på en del av releene til VAG.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første som slår meg er elkontakten bak på tenningslåsen

X2, første jeg tenkte også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenr på tenningsbakstykke er 4A0 905 849 B.

X-kontakt rele er merket med 213 eller 370(avhengig av om det har vært skiftet tidligere).

Det skal stå på releplass 2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.