#1 Skrevet Mai 20, 2008 yoyo.. etter en kveld med trykktesting på S4en har jeg kommet nærmere mål (forhåpentligvis). Jeg fant en sprekk i et t-stykke, som sitter veldig knotete plassert rett under spjellhuset. Det kommer et rør fra EVAP ventil N80(?) som går inn på tstykket..toppen av tstykket går inn i spjellhuset unnenifra. Så går det en retur ned, videre bak blokka. Jeg hadde en sprekk på det her gummistykket. Problemet er at jeg ikke aner delenr på den slangen, etter å ha tørka litt olje og stupt langt nok nedi der klarte jeg å tyde deler av nr på den. som følger : PXO 416 ... usikker på om siste siffer der er 6 eller 0. Tror også det er 3 siffer til. Noen som kan hjelpe meg her? Her er et bilde av hvor t-stykket befinner seg. Thanks folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2008 De skjønner fort på Møller, hva du mener om du nevner at det er ett T stykke under innsuget, som hører sammen med veivhusventilasjonen, dette ligger rett over en enveisventil, det bør de og vite hva er (Offtopic : Du finner ikke corradoen for å ta hevn likevel ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2008 Ja, tenkte jeg skulle ta meg en kjapp tur innom Møller bryn i morgen.... hehe, corradoen kan brenne. Ikke morro med s4 som fusker, hoster og er sjuk... Fikk du sendingsnr forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2008 PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2008 034 133 367 E. Byttet min igår. 162.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2008 takker.. da var den bestilt..tilogmed på lager! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...