T-stykke (slange) under innsug på S4

Anbefalte innlegg

yoyo..

etter en kveld med trykktesting på S4en har jeg kommet nærmere mål (forhåpentligvis).

Jeg fant en sprekk i et t-stykke, som sitter veldig knotete plassert rett under spjellhuset.

Det kommer et rør fra EVAP ventil N80(?) som går inn på tstykket..toppen av tstykket går inn

i spjellhuset unnenifra. Så går det en retur ned, videre bak blokka. Jeg hadde en sprekk på det her

gummistykket.

Problemet er at jeg ikke aner delenr på den slangen, etter å ha tørka litt olje og stupt langt

nok nedi der klarte jeg å tyde deler av nr på den. som følger : PXO 416 ... usikker på om siste

siffer der er 6 eller 0. Tror også det er 3 siffer til.

Noen som kan hjelpe meg her?

Her er et bilde av hvor t-stykket befinner seg.

innsug_s4.jpg

Thanks folkens :):confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skjønner fort på Møller, hva du mener om du nevner at det er ett T stykke under innsuget, som hører sammen med veivhusventilasjonen, dette ligger rett over en enveisventil, det bør de og vite hva er ;)

(Offtopic : Du finner ikke corradoen for å ta hevn likevel :P )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tenkte jeg skulle ta meg en kjapp tur innom Møller bryn i morgen....

hehe, corradoen kan brenne. Ikke morro med s4 som fusker, hoster og er sjuk... Fikk du sendingsnr forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM sendt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

034 133 367 E. Byttet min igår. 162.-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker.. da var den bestilt..tilogmed på lager!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.