#1 Skrevet Mai 20, 2008 Driver å knipser litt bilder på hobby basis, Kansje litt teit å lage en egen tråd i å med att det allerede finnes en "fotograf tråd" fra før, Men har blitt en del bilder i det siste og regner med det dukker opp flere så jeg valgte å samle dem her. Vil du ha bilder av bilen din? Er det bare å ta kontakt, det er bare hyggelig:) Her kommer noen av bildene jeg har tatt: (kom gjerne med tilbakemeldinger) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2008 Driver å knipser litt bilder på hobby basis, Kansje litt teit å lage en egen tråd i å med att det allerede finnes en "fotograf tråd" fra før, Men har blitt en del bilder i det siste og regner med det dukker opp flere så jeg valgte å samle dem her. Vil du ha bilder av bilen din? Er det bare å ta kontakt, det er bare hyggelig:) Her kommer noen av bildene jeg har tatt: (kom gjerne med tilbakemeldinger) Ser ingen bilder jeg Kan godt komme å ta noen av min?=P ikke såå langt hit;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2008 Trond Haugen`s tidligere A4 1.9 Tdi Quattro S Line: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2008 Ser ingen bilder jeg Kan godt komme å ta noen av min?=P ikke såå langt hit;) Høhø, kan prøve å huske på å ta med meg kamraet om jeg skal østover en gang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2008 Bjørnar Sunde Bmw e28 M535i: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2008 Christian Melle`s Tidligere Golf GTI 1.8 20v Turbo: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2008 Steffen Aarsnes Audi A8: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2008 Kommer mere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2008 Jeg, som nettopp har investert i digitalt speilrefleks, hadde satt pris på om du kunne skrivd kort om hvilken blender, lukkertid osv du bruker på bildene. Jeg synes bildene dine var veldig gode, så denne tråden kommer jeg til å følge med på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2008 Lover bra dette ja. Tøffe bilder de som er med litt spesiell lyssetting, ps.modda eller hva de nå er. Kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 21, 2008 Hvor i M&R holder du til? Tar du penger for det, eller er det treningsbilder? (TP?) Hadde vært artig å få tatt noen bilder, men bilen er ikke helt klar for det enda. Den må minst noen cm ned mot bakken før det blir aktuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 21, 2008 Legg gjerne inn bilder med dine innstillinger, evt forklar om du har gjort noe og hva i Photoshop. Flotte bilder iaffal! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 21, 2008 Yes, skal komme med instilleger her etter;) Husker ikke nøyaktig de som er tatt til nå, så det blir mer tipping:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 21, 2008 Hvor i M&R holder du til? Tar du penger for det, eller er det treningsbilder? (TP?) Hadde vært artig å få tatt noen bilder, men bilen er ikke helt klar for det enda. Den må minst noen cm ned mot bakken før det blir aktuelt. Holder til i ørsta så det skal vell ikke vere umulig å få til;) Neidaa tar ikke penger for det, er bare for morroskyld så Bare å ta kontakt om og når du er intressert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 21, 2008 Lover bra dette ja. Tøffe bilder de som er med litt spesiell lyssetting, ps.modda eller hva de nå er. Kult! Takk for det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 21, 2008 Hvor i MR bor du ? Tror jeg ser noen kjendte steder som Sulesund og Eiksundtuneller på bildene? Hadde vært kjekt å ha slike bilder av min egen bil, om du bor i nærheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 21, 2008 Dem som er interessert i å se hvilke instillinger bildene er tatt med kan lagre bildene på egen PC. Du høyreklikker deretter på bildene og velger egenskaper - sammendrag - avansert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 21, 2008 Hvor i MR bor du ?Tror jeg ser noen kjendte steder som Sulesund og Eiksundtuneller på bildene? Hadde vært kjekt å ha slike bilder av min egen bil, om du bor i nærheten Bor i ørsta, stemmer nåkk det.. lurte meg igjennom eiksundtunellen gitt;) Ja det kunna vi ha prøv å fått til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 21, 2008 Det må bli en helg med fint vær, og nyvasket bil Men jeg kan si ifra jeg, så tar vi det om det passer for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 21, 2008 Det må bli en helg med fint vær, og nyvasket bil Men jeg kan si ifra jeg, så tar vi det om det passer for deg God truende også du, fint vær her? høhø neida.. bare å ta kontakt det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 21, 2008 Hahah, det har jo vært GLIMRENDE vær i Fosnavåg mange ganger i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 21, 2008 Andre Slettevolls Jetta MK2: Desverre litt kornete (dårlige lysforhold) men er så feit bilen att jeg måtte ta de med;) Lukkertid: 1/50 Sek Blender: F6,3 43mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 21, 2008 Min Golf IV: Lukkertid: 1/160sek Blender: F/5,6 Brennvidde: 70mm Lukkertid: 1/25sek Blender: F/5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 21, 2008 Syns kanskje de av golfen din ble litt mørke? Vanskelig å få frem linjene i en mørk bil om bildene er mørke og. Tar du bilder på frihånd eller med stativ eller begge deler? Brukt vidvinkel på noen av de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 21, 2008 Syns kanskje de av golfen din ble litt mørke? Vanskelig å få frem linjene i en mørk bil om bildene er mørke og.Tar du bilder på frihånd eller med stativ eller begge deler? Brukt vidvinkel på noen av de? Ja mulig det.. var vell noe med vilje, prøvde å få framm en litt cleen effekt. Begge deler, litt sløv på å bruke stativ så de fleste er fritt. Nei bruker kunn standar objektive jeg fikk med kamra. Eneste de av min golf er tatt med en zoom linse jeg lånte av en kamerat. Skal invistere i vidvinkel og macro linse nå i sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...