#26 Skrevet Mai 21, 2008 Joda, bilen er cleen den. Liker måten du komponerer bildene på, ikke mange gjør det. Eneste ulempen med slike fotos er at de gjør seg bedre som bakgrunn på pc eller hengende på veggen, enn i feks en salgsannonse. Skal se om jeg får hentet ut mitt cam imorra, isåfall skal jeg lage min egen fototråd for å få feedback. Er mange flinke på fotografering i klubben. Også har jeg PS for dummies liggende ett eller annet sted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 21, 2008 seriøst pene bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 21, 2008 Joda, bilen er cleen den. Liker måten du komponerer bildene på, ikke mange gjør det. Eneste ulempen med slike fotos er at de gjør seg bedre som bakgrunn på pc eller hengende på veggen, enn i feks en salgsannonse. Skal se om jeg får hentet ut mitt cam imorra, isåfall skal jeg lage min egen fototråd for å få feedback. Er mange flinke på fotografering i klubben. Også har jeg PS for dummies liggende ett eller annet sted.. Ta for det:) janei det er sant, er vell egentlig mer opptatt å få fram en spesiel effekt og stemning i bildene enn å få fram akkurat hvordan bilene er. Men selfølgelig om folk ønsker det så skal jeg vell få til det også Er bare nybegynder på dette, og driver egentlig bare å leiker meg:) Ja det må du gjøre, blir artig å følge med på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 21, 2008 seriøst pene bilder! Tusen takk for deet, veldig hyggelig og høre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 21, 2008 Du har virkelig talent for dette, mye bedre enn kjedelige opp/ned bilder av biler Er mannen bak kamera som tar bra bilder, ikke hva slags utstyr du har. Keep up the good work! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 21, 2008 Du har virkelig talent for dette, mye bedre enn kjedelige opp/ned bilder av biler Er mannen bak kamera som tar bra bilder, ikke hva slags utstyr du har. Keep up the good work! Åj, det var kjekt å høre:) tusen takk:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 21, 2008 Må nesten spørre deg åssen du får denne vignett-effekten, altså den svarte toninga ut mot kantene av bildet? Bruker du filter, eller er det noe phåtåsjåpp vi snakker her? Dukka forsåvidt opp Sigma 70-300mm APO DG Macro i posten for litt siden, spennende greier det altså! Har også Sigma 10-22mm vidvinkel, meget fornøyd med denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 21, 2008 Må nesten spørre deg åssen du får denne vignett-effekten, altså den svarte toninga ut mot kantene av bildet?Bruker du filter, eller er det noe phåtåsjåpp vi snakker her? Dukka forsåvidt opp Sigma 70-300mm APO DG Macro i posten for litt siden, spennende greier det altså! Har også Sigma 10-22mm vidvinkel, meget fornøyd med denne! Det er nåkk ps som har æren for det, skal vi se om jeg greier å forklare det: Filter - Disort - Lens Correction så finner du vignett instillingene der:) Hørtes artig ut, mulig de er den macro linsa jeg også har sett på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 21, 2008 Steffen Aarsnes R6: (en smule insperert av ghostrider, hehhe..) Usikker på instillingene her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 21, 2008 Dette her var feite bilder altså!! Når jeg mottar felger fra Uniten kunne i alle fall jeg godt tenkt meg en photoshoot;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 21, 2008 Haha! Steike bra! Containere som bakgrunn er snacks til mange bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 21, 2008 Dette her var feite bilder altså!! Når jeg mottar felger fra Uniten kunne i alle fall jeg godt tenkt meg en photoshoot;) Tusen takk, Skal vi ordne;) kas felga du he bestilt no da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 21, 2008 Haha! Steike bra! Containere som bakgrunn er snacks til mange bilder. hehe ja er ikke så dumt det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 21, 2008 Christian Melle`s Tidligere Golf GTI 1.8 20v Turbo: Gammle bilen min jo:) Med sånne bilder får du meg til å savne bilen!! PS: tatt bilde ute ved Refviksanden eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 21, 2008 Gammle bilen min jo:)Med sånne bilder får du meg til å savne bilen!! PS: tatt bilde ute ved Refviksanden eller? Hehe ja stemmer vell det Jess.. tok oss en liten kjøretur for en god stund siden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 23, 2008 Tusen takk, Skal vi ordne;) kas felga du he bestilt no da? litt hemmelig enda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 26, 2008 åssen utstyr bruker du? Sykt kule bilder! Har også sett de du har tatt av gamlebilen min, som Mr. Nerbøvik har nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 26, 2008 åssen utstyr bruker du?Sykt kule bilder! Har også sett de du har tatt av gamlebilen min, som Mr. Nerbøvik har nå. Tusen takk for det:) bruker canon eos 400D kamra med standar linse. stemmer det, tengte jeg skulle slenge ut de bilda også på denne tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 26, 2008 Utrolig fine bilder! Må si ifra om du skal til Trondheim med cameraet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 26, 2008 Utrolig fine bilder! Må si ifra om du skal til Trondheim med cameraet:) Tusen takk:) Ja det skal jeg gjøre vett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 26, 2008 Tusen takk for det:) bruker canon eos 400D kamra med standar linse. stemmer det, tengte jeg skulle slenge ut de bilda også på denne tråden. aha,jasså ja.. samme kamera som meg Visste at Standard linsa var god til noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 26, 2008 Hehe joda, den duger den;) klart att det er begrensiger hva som går and med en standar linse.. men får all del grei nåkk å begynde med vertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 26, 2008 En litt for kjapp tur med Supran (både fart og tid messig:p) bildene ble derretter.. mener jeg vertfall.. Blender: F7,1 Lukkertid: 1/100S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 26, 2008 Masse gromme bilder her!! Ser skikkelig bra ut. Håper å få tatt noen slike av RS`n når den er helt strøken igjen... A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 26, 2008 Masse gromme bilder her!! Ser skikkelig bra ut. Håper å få tatt noen slike av RS`n når den er helt strøken igjen... A.J. Takk for det:) ja det er kjekt med noen litt spesielle bilder av bilen sin:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...