#51 Skrevet Mai 29, 2008 Får du lagt ut noen bilder av gamlebilen til Ørjan Eriksen eller? Den grå Audi 90`n med BBS-felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 29, 2008 Jahn Christer Nerbøvik`s Audi 90 2,2E Old School: Sånn da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 29, 2008 GROMME Bil(der) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 29, 2008 GROMME Bil(der) hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 17, 2008 Trond Haugens Golf Mk2 VR6: Ikke så førnøyd selv med desse bildene.. ble en alt for kjapp tur dette. Men mere kommer senere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 17, 2008 ja etter 5 timer med leting i byen så var det allt vi fikk taki:P LITT lei på slutten.. tror vi var over alle tenkelige plasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 18, 2008 ja etter 5 timer med leting i byen så var det allt vi fikk taki:P LITT lei på slutten.. tror vi var over alle tenkelige plasser. hehe ja off.. 5 timer leiting og 15min knipsing! kjipe greier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juli 22, 2008 Robert Otterlei`s AudiA4 1.8 TQ: (Mine første bilder med Nye linsa, Sigma 10-20 Vidvinkel) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juli 22, 2008 Bra bilder, men synes nesten att bildene med orginal linsa ble litt bedre ? men hva vet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 22, 2008 Bra bilder, men synes nesten att bildene med orginal linsa ble litt bedre ? men hva vet jeg Joa sant det, er nåkk ikke de beste bildene jeg har tatt! men tror ikke det var linsa sin feil, skal prøve igjenn en annen dag, med litt finere vær og litt bedre spots! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 22, 2008 okay Bare ett offtopic spørsmål : Hvorfor sier alle att orginal linsa er dårlig? er det noen linse som tar bedre bilder som har lik zoom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 23, 2008 okay Bare ett offtopic spørsmål : Hvorfor sier alle att orginal linsa er dårlig? er det noen linse som tar bedre bilder som har lik zoom? Får å vere helt ærlig har jeg ikke noe mer peiling jeg, bare prøver meg fram jeg:) hehe.. Men noe som er helt sikkert er att det er fult mulig og ta kjempe bilder med18-55 linsa! Kjøpte vidvinkel linsa, får å få en spesiell effekt i bildene, dybde! Og så blir det macro linse får detalj bilder neste:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juli 23, 2008 Kit-objektiver er ikke dårlige, de blir også bedre og bedre, men 18-55mm objektiv dekker som regel ikke hele behovet ved alle anledninger. Det er et greit normal objektiv f.eks til portretter (halvfigur), grei vidvinkel uten at objektet blir forvrengt, men syns den mangler mest på tele siden. F.eks til fotografering ved banekjøring må man så nærme at det blir skummelt farlig. Det beste kit-objektivet jeg kan komme på er 17-85mm på 30D og 40D er det vel, men strekker her heller ikke til skiekkelig på telen ville jeg tro. Ofte har man objektiv for vidvinkel, for normal og for tele når samlingen blir komplett. Et skikkelig zoom objektiv fra god vidvinkel til god tele koseter ofte veldig mye i forhold til en fast for normal fotografering, telezoom fra 70mm+ og 10-20mm ish vidvinkel vil koste. Samt at man kan kjøpe litt av gangen. Beklager off-topic. Ellers gode bilder det meste her. Enig med deg at golfen trenger du en ny tur med for å få spennans, men vidvinkel bildene av A4en var egentlig ganske kule. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juli 23, 2008 Beklager off-topic. Ellers gode bilder det meste her. Enig med deg at golfen trenger du en ny tur med for å få spennans, men vidvinkel bildene av A4en var egentlig ganske kule. Hehe takk for informasjon og skryt:) Golfen får jeg nåkk ikke en sjangs til desverre, for den ble solgt videre:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juli 23, 2008 Det er vertfall hevet over enhver tvil at dette med å ta bilder av biler, det kan du! Den golfen dere snakker om var heeelt værst da, synd du ikke får tatt "en tur" med den igjen..! Og jævlig bra leiting etter motiver, alt for mange, meg selv inkludert, tar for lite hensyn til slikt, og ender opp med "plen-bilder" og slike motiver som alle andre har.. Dette kan du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juli 23, 2008 Det er vertfall hevet over enhver tvil at dette med å ta bilder av biler, det kan du!Den golfen dere snakker om var heeelt værst da, synd du ikke får tatt "en tur" med den igjen..! Og jævlig bra leiting etter motiver, alt for mange, meg selv inkludert, tar for lite hensyn til slikt, og ender opp med "plen-bilder" og slike motiver som alle andre har.. Dette kan du! Tusen takk for deet:) Veldig hyggelig og høre! Janei det er viktig og vere kreativ med hvor og hvordan du tar bilder, det har som regel alt og si! Hehe men nå tror jeg nesten ikke det kan finnes flere plasser rundtom her;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juli 23, 2008 Får flytte da.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 24, 2008 Får flytte da.. hehe Hehe spørst det, blir mest sansynlig trondheim neste år:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juli 27, 2008 Bønna`s e46 M3(?): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juli 27, 2008 Bra bilder! Sjuk bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juli 28, 2008 M3? Er en 320... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juli 28, 2008 M3? Er en 320... hehe stemmer vell kansje bedre det, bare kopierte navnet på en youtube film av bilen jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juli 28, 2008 Du skulle tatt noen bilder av min Frank.. Men den blir levert til ny eiger imorgen så Men jeg kommer garantert inn til deg med nyebilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juli 28, 2008 hehe stemmer vell kansje bedre det, bare kopierte navnet på en youtube film av bilen jeg;) Har han nettopp kjøpt den? Så ut som den var i veldig mye bedre stand på bildene en sist jeg så den: rolleyes Rå tøffe bilder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juli 28, 2008 Har han nettopp kjøpt den? Så ut som den var i veldig mye bedre stand på bildene en sist jeg så den: rolleyes Rå tøffe bilder;) x2, leit att folk behandler biler som denne slik som denne tydeligvis blir behandlet! men igjenn, herlige bilder .. :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...