Anbefalte innlegg

Du skulle tatt noen bilder av min Frank.. Men den blir levert til ny eiger imorgen så :(

Men jeg kommer garantert inn til deg med nyebilen :D

Aah! hehe ja du får gjøre det;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bønna`s e46 M3(?):

1.jpg?t=1217180400

Bygget av Automote??

Ser bra ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2, leit att folk behandler biler som denne slik som denne tydeligvis blir behandlet!

men igjenn, herlige bilder .. :tilber: :tilber: :tilber:: rock :: vinke :

Jepp, den er nettopp handlet.. fikk den vell på fredag eller.no

Trur ikke den skal vere så altfor gale stand, sprukket lippe fikk jeg med meg, men var allereide på veg ny i posten. (er vell ikke til å ungå når det er så griselavt som det der.) Håper han tar godt vare på den vertfall, fet bil:)

Takk for deet gutter, hyggelig å høre;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bygget av Automote??

Ser bra ut...

Stemmer det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biler på grass, fyfy!! hehe :P

1. Kult bilde, litt skeivt som du kan rette opp, men litt for forstyrrende bakgrunn.

2. Veldig fint bilde, men her blir vi lurt av grasset. Bilen er ikke så lav uten luftsenking.

3. Ok bilde for å vise kanten på felgen, men syns det nærmest er sånt som kan dukke opp i prosjekttråder også, dog fine farger og kontraster.

4. Stilig bilde, antar du har hvert borti vidvinkel objektivet ditt her, men som nevnt tidligere står bilen på grass ellers så liker jeg godt dragsuget i bilde og med et fint forsvinningspunkt.

5. Ok bilde, men stopper der dessverre.

6. Stilig bilde, synd døra blei litt kutta antar du ikke har croppa bilde sånn. Pirke litt på huset i bakgrunn men det dekkes mye av døra.

7. Ser tanken din med murveggen og taggen på veggen som et fotosted, men det lenger bak i bakgrunnen forstyrrer litt syns jeg.

8. Kult bilde, skulle dog gjerne sett eiern aleine i bilde der med en kul positur. Litt brei beina og bøs blikk hadde gjort seg.

9. Eneste forstyrrende er personen i caps inni, ellers en annerledes og fungerende cropp syns jeg. Godt utnytte av murveggen og taggen.

10. Syns ikke dette fungerte så bra. De kassene er bare i veien og skjevheten i bilde er enten for skjev eller for lite skjev.

Lokasjonen har potensiale selvom biler på grass ikke er noe bra, men litt mange forstyrrende objekter her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ååj, en med sjikkelig peiling her ja:) Artig at du har tatt deg tida til å komentere bildene.

Jeg trenger litt veiledning. Men ja, det med gresset er jeg enig i, men Lokasjonen ble velgt veldig fort i og med det begynder å minke på potensielle plasser i den lille bygda vi bur i, hehe og han trengte bilder av bilen;) Får helder ta igjenn en ny runde med denne bilen om jeg finner en plass hvor det einer seg bedre.

Ps: ta deg gjærne frihet til å komentere noen av de andre bildene jeg har tatt tidligere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte veldig bildeserien "Jahn Christer Nerbøvik`s Audi 90 2,2E Old School:". Eneste som kan pirkes på her er at bildene er litt skjeve, men det kan du rette opp i Photoshop, Lightroom eller hva du måtte bruke. Liker best 1, 3 og 4. Nummer 2 ville jeg hatt litt mer lys på bilen så speilingen i vannet blir litt mer detaljert. Kunne fungert som en siluett, men da må bilen og speilingen være helt sorte.

"Robert Otterlei`s AudiA4 1.8 TQ:" var også veldig kule bilder, men kan være greit å holde seg til litt standard oppløsninger på bildene ellers blir de litt rare å se på. Litt annerledes når de henger på en vegg dog, der kan det være interessant med litt høye bilder. Liker best bilde 1 og 3 i denne serien.

Trenger ikke ha ny lokasjon for hver eneste bil, selvom noen biler passer bedre på enkelte lokasjoner enn andre. Kjenner godt til dette med problemer med lokasjoner,hehe. Har ikke tatt så mye bilder som er publisert og mye på grunn av det.

Fortsett å kom med bilder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:klapp:

Sånn litt bortsett fra WMB-bildene, var jo dette absolutt 'plakatstoff'! Du har definitivt et talent, og burde snarest lage en portofolio med skrytebilder på nettet så noen oppdager deg! : eek :

Digga signaturen du hadde på de fleste bildene, sånn lett spredd utover hele bunnen! :P

Keep up the good work! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte veldig bildeserien "Jahn Christer Nerbøvik`s Audi 90 2,2E Old School:". Eneste som kan pirkes på her er at bildene er litt skjeve, men det kan du rette opp i Photoshop

Fortsett å kom med bilder :)

Takk for det;) får tenke på det neste gang, og ikke ta bilder på søndager:p

Flere bilder dukker nåkk opp etterhvert;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:klapp:

Sånn litt bortsett fra WMB-bildene, var jo dette absolutt 'plakatstoff'! Du har definitivt et talent, og burde snarest lage en portofolio med skrytebilder på nettet så noen oppdager deg! : eek :

Digga signaturen du hadde på de fleste bildene, sånn lett spredd utover hele bunnen! :P

Keep up the good work! : ja :

ÅÅj, tusen takk for det;) tja, kansje det? får da litt oppmerksomhet her inne da:)

Signaturen ja, fant ut att det enkle var igrunnen det beste.. hehe!

Får prøve på det vett;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg en sort varebil du kan sette foran linsen når du skal eksperimentere litt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg en sort varebil du kan sette foran linsen når du skal eksperimentere litt :)

Det går and å prøve på;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjetil Krikens BMW CAB:

Ble bare fornøyd med 2 av desse.. var en kjapp runde får å få noen bilder til en salgsanose:

front-5.jpg?t=1217864812

teinar.jpg?t=1217864843

Og til slutt ett bilde jeg tok av bilen min, ettersom jeg hadde kamra i bilen en dag og sola var på vei ned.

12.jpg?t=1217864901

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan det å ta bilder !:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan det å ta bilder !:)

Takk for det;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeflotte bilder! Må nesten ta kontakt med deg når jeg lakkert bilen min.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker du stativ når du tar bilder ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker du stativ når du tar bilder ?

Altfor skjeldent, når det er mørkt bruker jeg det.. men utenom det nei.. Burde vende meg til det men har som regel dårlig tid eller er stressa! høhø..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.