#1 Skrevet Mai 20, 2008 Er det noen som kunne ha hjulpet meg med et bilde?? Driver på å bygger om fra automat til manuell, men hullet i girkasse tunnelen til giroverføringen er ikke lik.. Så eg skulle hatt et lite bilde av hvordan det ser ut på en bil som er org med manuell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2008 kan sende deg noen jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2008 kan sende deg noen jeg.. Hadde vært kjempe flott... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2008 vest_racing@hotmail.com er mail adressa mi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2008 har sendt deg mail jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2008 har sendt deg mail jeg Takk for det, men ble egentlig litt feil.. Må nesten ha bilde innenfra bilen, slik at eg får skjært til hullet der det skal være.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2008 aha... skjønner! tenkte fra undersiden jeg... har desverre ingen bilder fra innsiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...