Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en catch tank så jeg slipper det småsølet veivhusluftinga står for ved litt hard kjøring. Har dere noen annbefalinger å komme med ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke annet en at du bør få inn en slik tank,, jeg sjekket mitt inntaksrør kun 3 måneder etter at jeg hadde byttet dette i forhold til litt mindre oppdateringer, og jaggu skal jeg si deg insiden var godt smurt... Folk kan si det ikke er nødvendig på en slik liten motor men tro du meg dette slammet kan ikke være bra for noe som helst i en motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan tank gikk du får da ? Er jo utallige størrelser og fasonger på dem, å jeg kan ikke tenke meg at den behøver å være så stor. Ser du får tanker uten åndingsfilter, slå meg om jeg tar feil ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt en sånn tank jeg og:)

Og helst en monterings anvisning på hvor du kobler inn de 2 slangene som skal inn på catchtanken..;)

pm meg hvis dere vet det da;)

(ja tok tråden din litt) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en pm så skal jeg svare både vidt og bredt, en catch tank er i grund bare akkurat det! en tank. Spiller ingen rolle om den er stor liten har gull sølv eller\osv.

Jeg har denne veldig enkle tanken: http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=EM82611&vg=44&vgpath=Varekategorier/1399/44

Og den kler seg ypperlig slik jeg har ordnet løsningen på min a4 b5 kan ordne bilder om du vill.

Selve monteringen er som hånd i hose, men krever nok at du går til innkjøp av noen slanger og muligens overganger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.