hvordan få ut abs sensorer på S4 c4?

Anbefalte innlegg

hvordan får man ut abs sensorene på en S4 93 modell? på fjærbeina bak, er de bare og dra ut eller er det no dra og vri teknikk?

mvh Viggo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

viste ikke at det var ABS sensorer på bakhjula jeg :P ....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel bare være å trekke ut..men på A4'n gikk ikke det. Jeg skulle ha de ut i forbindelse med hjullagerbytte.

Men, tok andre enden, som på A4 ligger under baksetet, og koblet fra, og tok ikke ut sensoren i det store og hele, for den er på A4q iallefall ikke i veien for hjullageret.

Skal du bytte den er det vel bare å presse den ut fra innsiden, event borre/banke den ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe triks i det hele tatt.. Sitter som regel litt godt.. Ha på noe CRC eller noe og la det sitte litt.. ta en tang og klem forsiktig å vri og dra..

Skal du bytte den er det vel bare å presse den ut fra innsiden, event borre/banke den ut.

Hvordan du skal klare å slå den ut fra siden eller borre den ut vet jeg ikke.. Da har du ikke sett hvordan spindla bak ser ut på C4 ;) heh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar;) måtte bytte bensin tank og da måtte bakstillinga ned!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å plugge av under baksetet, de sitter gjerne såpass at de ryker..

(men du må vel ikke ta ned annet enn diffklokka for å bytte tanken?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tok ned hele bakstillinga jeg, gadd ikke begynne med annet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.