#1 Skrevet Mai 21, 2008 Heisann.. Satt og kikket over forumene og så at vi ikke hadde noen spesielle rabatt ordning for slitedeler og rekvisita i Hamar området. Så da gikk det en liten i meg og jeg tusla inn på kontoret til sjefen med verdens største dådyr øyne. Klarte da og få ordnet alle klubbmedlemmer en rabatt ordning på alt annet en tilbudsvarer. Det vil da si at vi ifra nå av har en rabatt på 15% på alt av slitedeler, rekvisita, olje, og andre diverse ting. Bilvarehuset anker skaffer også kjente merkevarer som: Senkesett : Koni Lesjöfors (fjører) Eksos: Simons Olje: Valvoline Bilpleie: Meguiars Turtle wax Luftfiltere: KN Bilstereo: Polk Rockford Fosgate Sony har også riesen høytalere for de som er int Batterier: Exide Sønnak (stort utvalg) Har også maxxima og maxxima deep cycle (stereo batteri) Andre ting jeg kan nevne er : Autogauge målere Godt utvalg på eksos tuter og rør til egen bygging Jeg ser fremover til og se dere i butikken min fremover Mvh, Aleksander Iversen Bilvarehuset Anker AS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2008 Få lagt den inn her også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2008 Supert! Alltid bra med litt rabatter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2008 Kjempe bra Aleksander Sånt setter man veldig pris på. og nå vil automatisk Anker få en jevnere kundestrøm fra klubben. Men vi har rabatter hos mekonomen. bare så det er sagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2008 Hvor mye rabatter ? gi meg info =) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2008 Få lagt den inn her også! Hvordan får jeg lagt den inn der ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2008 Usikker på hvor mye rabatt og om det er en fast avtale. varierer nok på hva man kjøper. men tror ikke det er stort mere en 10% Jeg får i hvertfall rabatt når jeg viser medlemskortet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2008 Ok... Hos anker så er det i allefall en fast rabatt på 15% uansett vare hvis det ikke allerede er tilbud ifra før. Så løp og kjøp og spør gjerne etter meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2008 gidder da ikke handle med deg da. teiten hihi. men jada. skal komme oppom jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 22, 2008 Veit jeg hvor jeg skal dra hvis jeg er i hamar området da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 17, 2008 Bilpleie: Meguiars Turtle wax Har du pads, kluter etc.? Tror jeg må gå til anskaffelse av noe mer sånt snart, skal ha "bilpleie-dag" en av de første dagene i ferien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...