#1 Skrevet Mai 21, 2008 Noen som vet om noen som kan lakke et panser? Kan ta alt grunnarbeidet selv, mangler vare noen til å lakke Har hørt på bil-rep i Molde. og utheim og småen (bråten) på Skåla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2008 Risan på Kleive. 71 24 71 69 Han er iaffal klart best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2008 Risan på Kleive. 71 24 71 69 Han er iaffal klart best. Takker Knut Arne Jeg får ringe han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2008 Takker Knut Arne Jeg får ringe han Klart min favoritt, god gammel traver han Risan! Alternativ nr 2 må bli Bilskadereperatøren ute på Tornes. Odd Gunnar Hvattum 95248776 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2008 Greit med flere alternativ Takk Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2008 Jepp, hørt mye bra om Hvattum og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2008 Jeg lakka med hvattum nå og ble ialllefall storfornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...