#1 Skrevet Oktober 9, 2004 Jeg har en Audi 80 B4 93", jeg undres på om det er mye jobb å skifte interiør, da tenker jeg mest på baksetene? Og om det er andre biler som har interiør som passer i disse bilene, feks avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2004 passer eventuelt seter fra en b3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2004 Jeg tror ikke Avantens bakseter passer i sedan, og om B3 passer vil jeg helelr ikke uttale meg om. Det skjedde jo en del forandringer i bakenden på disse bilene i overgangen fra B3 til B4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2004 Om du kjøper fra en quattro, og har fwd selv, så se om hendelen for glideren til setet (frem/tilbake) er på samme side. Den sitter på venstre side på s2, mens på coupe er den på høyre. Det betyr at understellet må byttes. Rammen som puta sitter i er også ulik med og uten sportsseter, og man må sveise over de stålstengene som holder sidestøtten oppe. Jeg kjøpte s2-interiør til min coupe, og er nå i ferd med å bytte over understellene og sveise om de originale til å passe putene i s2-interiøret. Bak passer ikke avant og sedan omhverandre pga annen låsing i ryggen, samt at avant/coupe har noen ekstra puter på siden da bakseteryggen er nedfellbar og delt. Forskellen på B3 og B4 sedan bakseter, foruten event. stoffulikheterm, er nakkeputene. Ellers så skal de passe rett inn. Om det samme gjelder dørtrekk vet jeg ikke. mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...