#1 Skrevet Mai 21, 2008 Har skaffet meg en 20 tonn Hydraulic Presse. Så om noen i klubben har behov for å få presset noen lagre/foringer så er det bare å ta kontakt med meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2008 :tilber:K-O-N-G-E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2008 DIGG: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2008 Hæhæ der fant jeg tråden, har for øyeblikket feil lager, så da får kanskje du et oppdrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2008 Hæhæ der fant jeg tråden, har for øyeblikket feil lager, så da får kanskje du et oppdrag bare å komme det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2008 Sender deg en PM når det nærmer seg, må nok bestille den nye, skal innom og levere den som var feil imorgen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2009 hei trenger presse idag eller imorgen om du kan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2009 kommer hjem i morgen, blir sent på kvelden før jeg er hjemme.. så det passer bedre på lørdag.. hva er det du skal ha "presset" på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 22, 2009 Trengte 25 tonn for og presse ut hjulager på 2,5 tdi på audi 100 c4 93 mod.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 23, 2009 er hjullager til polo, må nesten ha bilen på veien på lørdag så får sende pm om jeg ikke fr til noe før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2009 Takker igjen for hjelpen ble ingen skruing idag da formen bar preg av å ha vært på byen p.s fikk pm av deg ang gamle lager etter jeg dro hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...