Anbefalte innlegg

har familie som skal til USA neste mnd og hadde lyst til å kjøpe meg en polermaskin der borte som de kan ta med eller sende hjem.

Problemet eller spørsmålet mitt er om noen har erfaring med denne eller lignende maskiner som kan fungere i Norge, de er vel laget for 110V men mange eletriske aparater skifter automatisk mellom 110V og 230V.

Noen som vet noe om Flex 3401 gjør det evt andre polermaskiner som gjør det.

 

Takk for alle tilbakemeldinger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei du må nok handle det en omformer på minst 1000w. Men det lønner seg uansett da :) Den billigste Flex 3401 i Norge selges til 3100 kr + mva hos http://www.wikant.no

 

Kan også bestilles fra ebay i tyskland, for da får du den i 240v utgaven til under 3000 kr. (Men det suger litt om det skjer noe med maskinen)

http://cgi.ebay.de/FLEX-XC-3401-VRG-Exzenter-Polierer-Poliermaschine-NEU_W0QQitemZ260239765183QQihZ016QQcategoryZ32269QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vært i kontakt med et par firmaer i USA også, de skal ha ca 350-400$ med frakt + norsk mva, kommer greit å billig fra det da også........

får se i løpet av noen dager hva som skjer.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal tenke på det litt, åssen omformer bruker du?

 

følger det med noen pads o.l?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke jeg som selger den, så vet ikke hvordan omformer han bruker, bare send han en PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha trodde det var du, får høre med han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.