Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er bilpleie.. Men kjøpte noe "Watch Polish" eller noe på clahs olshon(?). Stod at det var til plasglass osv.. Så jeg tenkte å prøve på instrumentpanelet da det så helt jævlig ut.. syns det ble jævlig bra jeg :)

IMG_0153.jpg

IMG_0158.jpg

IMG_0157.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har brukt dette tidligere på mobil o.l funker meget bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice!

Skal testes :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg denne på Clas Ohlson og den funket veldig bra den også :tilber:

DSCF1634 (Small).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg samme greia på ebay. Noen kroner billigere enn Clas for samme produkt, du slipper å dra dit (å kjøpe masse annet unyttig samtidig) og det følger med en poleringsklut gratis :D

34kr i alle fall. Men knallgod ide, dette skal jeg bruke på div display i bilen og ipod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke bruk dette på tv'er... ødela nettop en 60 tommer til 75000 kr på jobb med det greiene der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

au, hva skjer når det brukes på tver?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tv har vel som regel glass istedenfor plastikk!??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På dette tv var det et filter på skjermen som var mørkt.. Det ble helt speilblankt.. Ikke helt bra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det får du vel vasket av igjen??

Men back to topic.. plastpolering

Har noe så mye som PlastX fra Meguiars, bruker den på vinduene på sprayhooden på seilbåten..

Ikke testet den på annet ennå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg denne på Clas Ohlson og den funket veldig bra den også :tilber:

er det mye jobb å plukke ut instrumenthuset i a3en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

altså svartfargen på filteret forsvant.. så går kke an å vaske det av.. akkurat som et sotet vindu der du har en flekk som ikke er sotet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det mye jobb å plukke ut instrumenthuset i a3en?

Ikke i det hele tatt, men husk å ta ene kabelen av batteriet først, ellers risikerer du at hele instrumentet tar kvelden :o

Sett rattet helt i bunn, så drar du ut det lille dekselet som sitter der. Under det dekselet sitter to skruer som du løsner. Da kan du dra ut instumentet og løsne ene multistikket. Når det er løs får du enkelt hånden inn og løsner det andre multistikket. Og motsatt for å montere det hele på plass igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.