#1 Skrevet Oktober 9, 2004 lyset i ute temperatur måleren og i klokka har sluttet og virke på rs2`n min. er det bare noen lys pærer og bytte ell er det mere innvikla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2004 Trolig er det bare pærene dine. De ryker ofte flere sammen, og dersom du bytter 2 av 3, kan du være sikker på at den siste ryker dagen etter. Jeg bytter slike pærer alltid sammen pga det. Koster ikke mange kronene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2004 Vanlig problem, må nok skifte en diode på baksiden av speedometeret ditt. Er vel likt på ute temp måleren på S4/S6 der man må skifte diode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2004 Oki. får ta det ut og se hvordan det ser ut bak der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2004 Det er små glødepærer og ikke dioder. Du får dem hos radio/TV reparatører. Plukk ut printen og ta med, så lodder de den nye pæra på plass samtidig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2004 På klokka er det en lyspære man må bytte. Men på ute temp måleren tror jeg det er en lysdiode. Er ihvertfall det på S2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...