Stavanger: Våler Partytelt tråd! :D

Anbefalte innlegg

Skal vi ha 6 eller 9m? Hva mener folket? Burde vi kjøpe noen ekstra vegger? Skal vi feste banner på teltet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha!! det blir vel en 9 meter, så vi ikke bommer når vi skal inn, og ingen vegger.. det er bare "feller" og vi gidder vel ikke ha fylliker "hengende i sideveggene" som fisk i garn, på morgenkvisten..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Kjøper vi så stort telt må me jo ha någe bord og. Någen vegger må det ver hvertfall. E me å spleise eg! :) Nå har eg jo fått meg stasjonsvogn og så eg har plass te litt hvertfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

@Stian..stasjonsvogn???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått stasjonsvogn? Ka du har fått deg? Eg e me på både 9m party telt og bord og stoler.. Trenge jo ikkje bli dyrt uansett! Mange som ska bortøve og virke det som..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, frå litt useriøst til seriøst. Kan detta ver ng å faktisk kjøba inn til lokallaget å bruga event. på treff fremover? Dette e bare høg tenking, kå syns dokke? Me he jo ikje NØDT å la kluge få brenna d.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gudd ide!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heilt enige, men spørs om det vare mer enn ett treff.. Folk må jo ver engasjerte te å faktisk ta det ner igjen og på søndagen:D Men telt må me få.. og 9m ser bra ud!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, eg e jo Støttekontakten te Kluge på turen, så ska nok han ska nok klara å holda seg ifra pyromanien ei helg ihvertfall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, e bare å hiva någen flatbankere på banen det.. så e du ude av fokus :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, e bare å hiva någen flatbankere på banen det.. så e du ude av fokus :D

 

Eg e vel i fokus då, eg drar jo fladbankere så det holde.. Bilder lyge ikkje :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me har hatt ett sånn 6 meters telt fra biltema i 3 sesonger i hagen nå, så hvis du e litt forsiktige når du sette det opp og tar det ner (og ikkje minst merke alt) Så går det fint å bruke det flerne ganger. Det holde kanskje med det 6 meters teltet. Har satt det opp någen ganger og nå så det kan eg! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanon stian! :D Grunnen til at vi tenker litt større er at da er det mer plass til eventuelt folk og bord. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser den. Bare vi tar med ekstra tau og plugger. De bardunene som er festet i teltet suger... Ryker bare du ser på de, og vist alt dette med Kluge stemme, så bør me vel kanskje tjora det virkelig fast! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, planen e å ha någe plogga og ekstra tau med okke samt MACGYVER tape.. :D

 

Det enklaste e vell bare å plassera Kluge utforbi teltet? Haha.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan bare bekrefta itte endel festivala, at ett party telt holde kun 1 festival, uansett om eg e me elle ikkje ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D seie du bare fordi du e plassert utforbi.. hehe.. :P

 

Neida, skjønne k du meine, men hvis me e litt obs på det så kanskje det går bedre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett å sei på forhånd, men når øle e i glasset osv så e det ikkje så lett, men! Om en eller aen sko ver uheldige å ødelegga det, må han kjøpa nytt sjøl elle bare dride me i det å kjøpe nytt fra lokallagskassen? Eg ser ingen problem i å kjøpa ett te lokallaget, bler muligens litt kjipt for de så ikkje ska te våler at me bruge penga på ett partytelt? Eg vetsje, for meg e d greit, men må huska at der e andre i lokallage enn me så ska te våler....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan absolutt bruke det flere ganger.. bare vi taper skjøtene på stengene og tjorer det skikkelig fast.. skulle kanskje hatt et 9 meter da sånn at det ikke blir sild i tønne.. Det kan jo brukes om vi skal ha utstilling senere med banner på og to biler under evt.. ser litt mer profft ut. Eller om vi skal ha treff på bore eller en grillfest en eller annen plass:) Mange muligheter her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett å sei på forhånd, men når øle e i glasset osv så e det ikkje så lett, men! Om en eller aen sko ver uheldige å ødelegga det, må han kjøpa nytt sjøl elle bare dride me i det å kjøpe nytt fra lokallagskassen? Eg ser ingen problem i å kjøpa ett te lokallaget, bler muligens litt kjipt for de så ikkje ska te våler at me bruge penga på ett partytelt? Eg vetsje, for meg e d greit, men må huska at der e andre i lokallage enn me så ska te våler....

 

Eg ser den absolutt. Detta e jo ng som me vil ska gagna lokallaget på best mulig måte og ikje bare dei som ska t Våler. Partytelte blir ikje kjøpt inn med tanke på våler aleina, men med tanke på framtidige treff og event. gatherings.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ha minst tri (10m) telt syntes nå jeg da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det syns du nok.. hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.