#1 Skrevet Oktober 9, 2004 Satser på å ta et årsmøte onsdag 27. oktober kl 19.00 på Vakt Service AS. (Rett over veien for motorforum. Gamle Willis Elektro. Rett ovenfor Gilde). Noen som har noen invendinger? i såfall send meg en mail på heine@audiheine.com eller legg inn et innlegg her. -Det blir valg (ingen blir tvunget til å være med på noe, så still opp uansett) -Vi bestiller pizza -Oppsumering fra møte/treffet på Grenland Auto -Diverse (mail meg heine@audiheine.com eller legg inn et innlegg her hvis du ønsker å ta opp noe) Fint hvis noen har noen ønsker eller ideer i forbindelse med klubben. -Bilprat og en titt på bilene Håper mange kan stille denne kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2004 ble det ikke noe med presentasjon av g-tech målere eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2004 Sliter litt med hvor vi skal få utført det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2004 sletta ved autostrada vel:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2004 Opprinnelig postet av ståle tufte sivertsen sletta ved autostrada vel:D Skal du stoppe all trafikken og da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2004 Skal prøve alt jeg kan å komme, hvis ikke jeg må være "faenivoll".... (les: Tuddal)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2004 Når???Kl. 18.00 eller 19.00? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2004 kommer med nissanen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2004 Opprinnelig postet av Anders Reinholt Når???Kl. 18.00 eller 19.00? Blir kl 19:00 som vanlig vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 12, 2004 Det blir kl. 19.00 på vakt service AS. Se innledningen for veibeskrivelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 20, 2004 Kan ikke jeg.. Er på jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 20, 2004 og jeg skal mest sannsynlig ha med en kammerat på møtet.må prøve å få han med i klubben;) han kjører jo ævdi:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...