Stavanger: Kjøp av PARTYTELT

Skal vi kjøpe inn partytelt eller spare pengene til noe annet?  

18 stemmer

1. 1. Skal vi kjøpe inn partytelt eller spare pengene til noe annet?

• Ja, det var jo en über ide!
      17
    • Nei, vi sparer!
      1

Anbefalte innlegg

Lufter tanken på å kanskje kjøpe inn et partytelt til bruk i lokallaget. Vi har noen penger fra lokallags genserene og salg av skiltplater som vi kan bruke til dette.

Dette teltet kan vil vi kunne bruke rundt på treff og samlinger. Første bruksfelt blir jo selvfølgelig Våler.

Det vi lurer på er om dere synes dette er en god ide?

Mål: 9 x 3 m. Høyde: 2,6 m.

8 veggseksjoner, hvorav 6 med vindu.

Archive_Product_images_26_Large_26-3191_l.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å gjøre det klart, har vi nok penger i kassen til å dekke utgiftene på 9x3m teltet og et par hagebord. Jeg er enig med Kjell, og syns dette høres ut som en god investering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter denne. Men da må vi ha noen som er litt ansvarlige som kan ta vare på dette. Så bør det og brukes litt sunn fornuft når me bruke dette telte. Ikkje ødelegge bare fordi det e billig! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror og håper ikke det blir tilfellet da det ikke komemr til å være noen enkelt personer som eier dette teltet, men faktisk alle i lokallaget. Vi er voksne nok til å respektere dette alle sammen og tror som sagt det ikke blir noe problem.

Jeg har ikke store plassen i min lill leilighet, men kan ha dette hos meg hvis ingen stiller en garasje eller noe til rådighet som bor noenlunde sentralt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være en ide å tenke på hvordan vi skal transportere dette teltet rundt om kring. Teltet vi kjøpte inn i troms lokallag hadde for lange stenger til at det passet inn i en type S6 varebil. Noen som har henger med seg ofte?

Men det gir absolutt muligheter med tanke på all nedbøren vi har her i området. Jeg stemmer for.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian, kor lange e de lengste stengan? Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vårt telte (6m) Så e vel stengene rett øve meteren. Å alle e liga lange. Ingen problem å få det inn i bilen, Men eg ska ein tur te forus i dag, så eg kan stikka innom biltema å se kor lange de stengene e eg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den esken på det teltet va ikkje store greiene. Du får det vel kanskje på tvers ner i golfen. Så det e ikkje någe problem å få det me seg. Kan fint hiva det baki bilen min hvertfall! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va det 9x3 telte? Hørres jo genialt ud isåfall! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va det 9*3 telte ja. Va ikkje store greien. 1,20*40*50 ca vil eg tro...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørres jo heilt genialt ud og det ser ud som om folket e enige me kjøb av telt.

Vi avslutter avstemingen 31.mai.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va det 9*3 telte ja. Va ikkje store greien. 1,20*40*50 ca vil eg tro...

Mulig er va blind, men eg fant ikje det 9x3m telte på Biltema idag. Fant bare 3x3m. Kor låg d henne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobba det ikke folk der du kunne spør? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha... kom ikje på d.. stupid ass me!!!!!!: bh : Då fer me ta turen tbage igjen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHA :) for en gjeng... men de har på europris og tror jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi prøver biltema.. det er nok noen supre sleeperbagger der også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligge inne på kundelageret dis. Den store rub hallen. Inngang rett med kassen. Står vel omtrendt mitt i der inne. Hadde masse igjenn når eg va innom forrige uke! ;) Stoppe å spør e for pyser! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er partytelt med tilbehør i boks! :D DETTE BLIR BRA FOLKENS!!!! Veide ikke mer enn 37kg heller.. Puhhh..!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sattan eg glede meg. Ska rett hjem itte jobb å montere resten av anlegget i passaten...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra dette Kjell..

steike digert telt, henta plugger så vi kan stroppe det fast (så ingen stikker av med det!!)

sovepåsan var gudd også ;) litt titt rundt bringa, men det er vel koketemperatur alikevel, så den blir vel mer under bælgen enn over..

konklusjon: passer flott som leggvarmer :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, men d e godt at ann funka.. K kan man egentlig forventa t 130kr? Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.