Sinkslipp under takstativ ?

Anbefalte innlegg

Hvordan stiller Møller seg til om det kommer sinkslipp på et område hvor det har vært festet takstativ, og dette er synlig (slitasje i lakken) ?

Normalt sett lager dette riper/etc, men kan sinkslipp også forklares med dette og dermed ikke dekkes av Møller på nyere biler?

 

Og har noen en enkel forklaring på hvordan man kan slå fast at noe er sinkslipp, evt gode bilder av dette ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var sinkslipp på gamlebbilen min, der kom det som små 'nupper'

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du brukt skistativ el.lig så får du ikke no garanti, men du kan jo prøve. : ) garanti kan gå opp til 8 år gammle biler avhenger ikke av km standen. kan jo prøve deg på garanti og si at du har sink slepp(rust) det trur jeg nok de går med på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk lakket taket opp på min 99 mod passat pga rust rundt railsa.. pga zink slepp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ytre påvirkninger = 0 garanti

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du brukt skistativ el.lig så får du ikke no garanti, men du kan jo prøve. : ) garanti kan gå opp til 8 år gammle biler avhenger ikke av km standen. kan jo prøve deg på garanti og si at du har sink slepp(rust) det trur jeg nok de går med på

 

Det er 6 år på sinkslipp, ikke 8 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 6 år på sinkslipp, ikke 8 ;)

 

åja : ) jeg som har hørt feil da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk lakket taket opp på min 99 mod passat pga rust rundt railsa.. pga zink slepp

 

Dette gikk vel ikke på sinkslipp? men pga av slitasje fordi railsene er skrudd for nære taket? så over en stund så slites lakken og det begynner og ruste.

Dette er visst ett stort problem.

Fikk lakkert opp taket på min 98 passat nå for ett par mnd siden pga av dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.