Anbefalte innlegg

Noen her som har bytta lysbryter på Polo 6N?

Jeg har hatt hånda opp fra hanskerommet under rattet og da fikk jeg dytta litt på den "3 kant" plata som bryteren sitter fast i.......noen som har en ide om hvor det er skruer/eller klips?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen

Jeg har hatt hånda opp fra hanskerommet under rattet og da fikk jeg dytta litt på den "3 kant" plata som bryteren sitter fast i.......noen som har en ide om hvor det er skruer/eller klips?????

hehe... skal gjøre det litt enklere for deg ;)

Vel... Skru av den plasringen i der så instrumentene sitter (2 skruer opp mot taket) og 2 klips nede... Enkel å grei å få ut...

Speedo pluggen sitter på venstre side av instrument huset... Ta av den og vipp selve speedometeret ut... da er du 15cm i fra bryteren å med all verdens go plass ;)

lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det bare speedm pluggen dette gjelder...ikke noe som gjør at det blir tull med resten av dashen...dvs km teller,klokka osv........................................?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det bare speedm pluggen dette gjelder...ikke noe som gjør at det blir tull med resten av dashen...dvs km teller,klokka osv........................................?

Dette var bare for å komme seg til lysbryteren på en normal måte.... det går utover alt viss den ikke står i ja ved kjøring ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vissnok noe klikk opplegg på denne bryteren forfra så jeg lar Møller gjøre det på service om 2 uker pga skulle ikke ha så mye for mont......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde seat inca (caddy) før hvor mekanismen til lysbryterne smeltet(!) så jeg måtte røske ut bryteren for å unngå at batteriet ble tappet, virker som det er en typisk feil på disse!!

var i grunnen bare å clipse den ut!! så ta av kontakten, hvis det var til noe hjelp!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er bare ULTRA SLÆKK.....derfor bytte.....men jeg tør ikke klipse ut pga liksom treintereøret kan ta skade......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke ta ut innstrumentet for å skifte bryter.

Det nederste hjørne på bryter inn mot luftdyse er det en skyvbar feste klave.Tar du tak i bryter og bender den litt ut ser du feste klaven.

Ta en liten skrutrekker - stikke denne inn i hjørnet og skyv feste klaven oppover.

Kjøper du ny bryter så skønner du hva jeg mener.

Når du har fått ut bryter så er det bare klipse over ledninger og event. høyde justerings bryter.Og så er det bare og klipse bryter inn igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.