Anbefalte innlegg

Snakket med en av dere på treffet 8mai, og ble fortalt at Tore på aksdal bil skulle få et par sett.. Snakket med han idag, han har ikke fått, kan jeg få tak i en annen plass? Leeei av å reklamere for Møller :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du eventuelt kjøre helt inn til Fridtjov, eller vente til neste lokallagsmøte, at han tar med da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er han å treffe da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv og sende PM:)

Jeg sendte en PM til han for ca en uke siden men da var han offshore

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger det an med klistre merker? Skiltplater er rekvirert via nettshopp... Har forøvrig heller ikkje mottat noe medlemskort, men ser av en annen tråd at det kan gå rundt en mnd så det er vel på vei i posten :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal muligens møte Fridtjov i dag for og få meg noen skiltplater

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Jepp jeg får sende en PM. Fikk du tak i Helge Eikesaas?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke tak i nei.

Om du får tak i har du mulighet til og få en stk til meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å treffe han i morgen. Hvis jeg gjør det skal jeg prøve å fikse til deg også ja:) Bare en stk, eller til både fremme og bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medlemskort blir utsendt av hovedstyret, men ble en feil på dei som ble trykket opp så kan gå litt tid men disse kommer i posten.

 

Skal få levert noe skiltplater på Aksdal bil igje så der kan kjøpe av Tore der, ellers så jeg treffe dere et sted.

90620211

 

MVH

Fridtjov

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for hjelpen. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp,takk for hjelpen:) Har ikke fått tid til å se på skiltplatene enda, noen som kan si meg om de passer de nye skiltene eller de gamle (evnt. om skiltene er begge store så begge passer)..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte dem i går på de "gamle" skiltene, og syntes de var noe vanskeligere da. Fikk nye skilter i dag, og da gikk det som en drøm. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Hvor / hvem tar man kontakt (med) for å ordne seg med slike lekre klistre merker? Er nytt medlem på haugalandet her :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tore på aksdal bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tore på aksdal bil:)

 

Får svanga innom der ein tur då :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.