#1 Skrevet Mai 21, 2008 Snakket med en av dere på treffet 8mai, og ble fortalt at Tore på aksdal bil skulle få et par sett.. Snakket med han idag, han har ikke fått, kan jeg få tak i en annen plass? Leeei av å reklamere for Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2008 Da må du eventuelt kjøre helt inn til Fridtjov, eller vente til neste lokallagsmøte, at han tar med da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2008 Hvor er han å treffe da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2008 Prøv og sende PM:) Jeg sendte en PM til han for ca en uke siden men da var han offshore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2008 Hvordan ligger det an med klistre merker? Skiltplater er rekvirert via nettshopp... Har forøvrig heller ikkje mottat noe medlemskort, men ser av en annen tråd at det kan gå rundt en mnd så det er vel på vei i posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2008 Jeg skal muligens møte Fridtjov i dag for og få meg noen skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2008 Hmm. Jepp jeg får sende en PM. Fikk du tak i Helge Eikesaas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2008 Fikk ikke tak i nei. Om du får tak i har du mulighet til og få en stk til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 26, 2008 Skal prøve å treffe han i morgen. Hvis jeg gjør det skal jeg prøve å fikse til deg også ja:) Bare en stk, eller til både fremme og bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 26, 2008 Medlemskort blir utsendt av hovedstyret, men ble en feil på dei som ble trykket opp så kan gå litt tid men disse kommer i posten. Skal få levert noe skiltplater på Aksdal bil igje så der kan kjøpe av Tore der, ellers så jeg treffe dere et sted. 90620211 MVH Fridtjov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 27, 2008 Tusen hjertelig takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 28, 2008 Jepp,takk for hjelpen:) Har ikke fått tid til å se på skiltplatene enda, noen som kan si meg om de passer de nye skiltene eller de gamle (evnt. om skiltene er begge store så begge passer)..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 28, 2008 Jeg monterte dem i går på de "gamle" skiltene, og syntes de var noe vanskeligere da. Fikk nye skilter i dag, og da gikk det som en drøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 8, 2008 Hmm... Hvor / hvem tar man kontakt (med) for å ordne seg med slike lekre klistre merker? Er nytt medlem på haugalandet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 8, 2008 Tore på aksdal bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 9, 2008 Tore på aksdal bil:) Får svanga innom der ein tur då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...