#1 Skrevet Mai 21, 2008 Lurer på hvilke modeller av C4 som har lys eller annen indikasjon (utenom tankmåleren) for lite bensin? Vet det er det på en veninde sin '95 A6, mens på min '91 100 (2.3 om det har noe å si) kom det ikke på noe lys, samme hvor lenge jeg strakk det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2008 Kommer Pipelyd og Bensintanksymbol opp på min. S4 C4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2008 På min Audi 100 C4 93 mod tdi kom det aldri noe som helst varsel om lite drivstoff. Ingen lys, ingen varsel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2008 Biler med kjørecomputer har en slik indikator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2008 hadde autochek men ikkje kjørekomputer på 2,8'n der kom det opp varsel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2008 Jeg har forstått det slik at det 100 C4 med autocheck har, og alle A6 C4 uansett om de har autocheck eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2008 Da har nok ikke jeg noen indikasjon, har ikke kjørecomputer, og tror heller ikke at jeg har autocheck. Tenkte det kunne være pæren som hadde sagt takk for seg, men tydeligvis ikke. Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2008 Til og med min gamle '78 Honda hadde lampe for lite bensin, men konemors '96 cab har bare en viser som stille går ned i null.. Nazze sier heldigvis fra både med tanksymbol og antatt km igjen på tanken, men har allikevel klart å kjøre den tom en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...