Passer forstillingsdeler fra RS2 på Audi 90q -88?

Anbefalte innlegg

Kom til å bøye armen til styrestaget på ene "fjærfoten" under forsøk på demperbytte i går kveld..: bh :

Kom på at en kamerat har stående komplette bein fra en RS2.

Min bil er en Audi 90q -88 modell med delte bein.

Noen som vet om disse nedre delene/fjærfoten er like på disse bilene...jeg troor det men får ikke sjekka før i kveld..??? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjærfoten thinking.gif er det fjærbeinet du tenker på, der demperen tres nedi? Det er isåfall større indre diameter der demperen tres nedi på RS2, som medfører at demperne du har ikke passer. Er vel litt annet inpress på hjullagerhuset og navet også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har ikke like delenr. Ser ut til at dine er like som alle andre femmere med delte fjærbein, med unntak av S2 og RS2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjærfoten thinking.gif er det fjærbeinet du tenker på, der demperen tres nedi? Det er isåfall større indre diameter der demperen tres nedi på RS2, som medfører at demperne du har ikke passer. Er vel litt annet inpress på hjullagerhuset og navet også..

Ja fjærbeinet ja.

Okei det var jo greit å få vite.

Takk for kjapt svar Vidar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har ikke like delenr. Ser ut til at dine er like som alle andre femmere med delte fjærbein, med unntak av S2 og RS2.

Okei.

Takk for info.

Har sporet opp noen i Bergen som jeg håper å få tak i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått vite det jeg lurte på så tråden kan jo slettes.

Gikk "litt" raskere enn å sitte å vente på hva de sier på den lokale audi-sjappa..: øøøø...ææææ, naaaai guut detta ser ikkje ut som det æ någgå e kæinn sjå tå detta bilde e har hær guut....:P

EDIT ADMIN/BB:

Til info:

Vi sletter ikke en tråd fordi saken er løst. Da er vitsen med forumet borte. Vi lar den ligge slik at kunnskapen kan deles med andre og være til nytte i fremtiden også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.