#1 Skrevet Mai 22, 2008 Hei Har brukt autoglym sin leather cleaner og leather creame i bilen, men hvor ofte kan jeg gjøre dette? Setene har ikke blitt behandlet på noen år, så de trenger virkelig å bli fresha opp litt. Er forøvrig en del skitt jeg ikke får vekk med leather cleanern. Noe annet jeg kan prøve? Noe skitt i frontsetene som ser ut til å sitte litt dypt i skinnet, hvordan få dette opp slik at setene får sin orginale farge tilbake (beige)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2008 Du kan godt smøre de inn med leather cream hver eller andre hver mnd. Spørs om du trenger en sterkere cleaner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2008 Ok. Er det noe du selger kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2008 Hva brukte du når du renset? Bør ha en skinnbørste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2008 Oh, brukte bare en bomullsklut jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2008 Det blir nok for svakt, må til med en børste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2008 Fant ikke slik på siden deres. Eller kan jeg bare bruke hvilken som helst børste? Oppvaskbørste f.eks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2008 http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=20&products_id=99 Men du kan prøve med en oppvaskbørste ja! Ny selvfølgelig. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2008 Har faktisk en nesten lik sånn liggende (ny ja) fra forsvaret.. Er egentlig ment for skupuss men er myke børster, så regner med det er samme greia Funker det ikke bestiller jeg en sånn børste av deg ved neste bestilling.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 7, 2008 Neglebørste funker helt suverent også, koster nesten ingenting på dagligvaren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 8, 2008 Takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...