#1 Skrevet Oktober 10, 2004 Ja så er R35 på gang... jada jada, SIKKERT noen som har sett den et annet sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2004 ikke sett den før, men fyfa*n så STYGG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2004 Sett før.. Og det frister ikke mere å kjøpe rice nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2004 det neste blir vel ett romskip... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2004 Lite imponert av denne her iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2004 Fronten var veldig vanskelig å få fatt i. Men ellers synes jeg den var pen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2004 Jeg liker de bedre slik de er nå, dette var ihvertfall ikke min smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2004 virker ikke så aerodynamisk med den fronten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2004 Og der var det slutt på Skyline's fine linjer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 10, 2004 et skritt i heeeelt feil retning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 10, 2004 Hvor har du sett den presentert som r35? Når jeg fulgte linken til bildene fant jeg denne konseptbilen fra 2001 http://www.fantasycars.com/derek/cars/skylinegtrconcept.html Edit: Likte den faktisk jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 11, 2004 Dette er Skyline R35, kom aldri som GT-R. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 11, 2004 NY GTR kommer ikke før i 2006/2007 og blir visst nok meget rå (ifølge mine kilder hos Nissan) Den blir ikke bassert på dagens R35 chassis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 11, 2004 Det siste bildet der så jo ut som en superkjedelig hvilken-som-helst-coupe jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 11, 2004 Hadde ikke tatt i en sånn stygging med tang en gang..... ÆSJ:::!!!!!!!!!!!!!111 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 11, 2004 Opprinnelig postet av Frank Robert Johansen Og der var det slutt på Skyline's fine linjer... Kan noen forklare meg hvor Skyline R32, 33 og 34 har fine linjer? Etter mitt syn har de rørete og uproporsjonert design, særlig R34 GT-R! Men teknikken mer enn veier opp såklart GT-R konseptbilen i første post derimot har skikkelige linjer, bortsett fra en helt misslykka bakdel Trur det er den som ble vist i 2001 ja. R32, 33 og 34 er basert på store 4-dørs sedaner, på disse fungerer designet bedre... Skyline-coupéen lenger ned i tråden er noe helt annet. Minner mye om 350Z, men litt større og mindre sportslig. Kun sugemotor og bakhjulsdrift. Selges kun i USA og Japan såvidt jeg husker(?) Grunnen til at det tar så lang tid før neste Skyline kommer er Nissans dårlige økonomi. Heldigvis gikk Renault inn med penger og samarbeid for et par år sida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...