#1 Skrevet Mai 22, 2008 I dag blir det lokallagsmøte hos Møller kl 1900. Været er jo ypperlig til grilling, så det blir grilling der i dag. Dette står Møller selv for, evt. vi i styret. Det er bare å møte opp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2008 Viktig at mange kommer her slik at Møller ser grunn til å fortsette!!! (med oss) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2008 Jeg har sagt ifra til de jeg kjenner meg VAG:P Håper bare så mange som mulig kommer! Se ut ruta, er jo perfekt grillevær!!! Gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2008 Dette blir kult ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2008 Var ikke heelt fornøyd med opplegget på møller. For lite mat, ikke brus til pizzaen og kun en som var der fra møller! Men ellers så var dette bra, at man fikk prøve biler osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2008 slutt å syt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2008 Det va da voldsomt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2008 Hehe, kan si meg enig i at det var trivelig Synes det var kjempe at de stilte med Tiguan, Golf og nye A4 Avant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2008 Var ikke heelt fornøyd med opplegget til møller. For lite mat, ikke brus til pizzaen og kun en som var der fra møller! Men ellers så var dette bra, at man fikk prøve biler osv. Hei Ikke at jeg skal si for mye uten å kjenne til saken. Men dette er det første møtet dere hadde sammen med Møller i Tromsø. Det var vel ikke på forhånd sikkert hvor mange som kom, noe det da blir vanskerlig å beregne med tanke på maten:) At det er kun 1 fra Møller var vel ikke det store problemet? Flott at dere fikk til noe møte med Møller;) Dette gagner til et godt sammarbeid videre!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 25, 2008 Helt kurant møte på Møller. hyggelige folk og greit opplegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 25, 2008 Dette var helt toppers!! Ok, det ble ikke grilling denne gangen, men Møller sponsa pizza og prøvekjøring av hele tre biler!!! Det var mer enn det jeg forventet. Å være missfornøyd med dette er ikke aktuelt! Som Ken Arne sier, er dette et meget godt start på samarbeid med Møller Bil Tromsø. Vi må bare være med, når og hvis Møller ønsker å ha oss i bygningen. Jeg var nære på å avlyse møtet på Møller, fordi tidligere på dagen jeg var innom Frank og sa i fra vi kommer. Han virket litt stressa og uinterresert i møtet. Jeg bare bøyer meg i støvet og takker Tor-Arild for bestillingen av pizzaen og ordningen med prøvebiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 26, 2008 hvor ser dere syt og at noen er misfornøyd.? det må da være lov å komme med innspill, og er man så ærlig at man sier hva man synes, både negativt og positivt er det jo det aller beste. Det er jo nettopp det vi ønsker som klubb, og i dette tilfellet hva møller vil ønske. Som dere selv sier, var dette første møtet, og da er innspill som dette akkurat hva vi trenger, slik at vi kan se på hva som kan forbedres til neste gang. Poenget er at dette var "annonsert" som en grillkveld, folk fikk beskjed om å bare møte opp, grilling sto i regi av møller selv og/eller evt styret i klubben. At vi da møtte opp til tomt lokale og måtte vente over en time på å få vite at det ikke ble grilling, men ett, merk ETT dolly-stykke til hver pers, uten drikke til, må d da være lov til å kommentere. Det at vi ellers fikk prøve flere biler, og at prøvekjøringen ble så løssluppen som den ble, ble vi jo alle positivt overrasket over! Samt visning av filmsnutter, og ellers tilgang til utstillingsbiler, dette var kjempebra! Og flink var vi til å møte opp! Jan-Henrik: hvis du holdt på å avlyse, hvorfor postet du da grilltråden sent torsdags ettermiddag? Og hvis vi er for redde for å gi møller kritikk (noe forøvrig jeg ikke ser noen har gjort), så måtte vel styret kunnet spandert mere mat, slik som forespeilet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 26, 2008 hvor ser dere syt og at noen er misfornøyd.? det må da være lov å komme med innspill, og er man så ærlig at man sier hva man synes, både negativt og positivt er det jo det aller beste. Det er jo nettopp det vi ønsker som klubb, og i dette tilfellet hva møller vil ønske. Som dere selv sier, var dette første møtet, og da er innspill som dette akkurat hva vi trenger, slik at vi kan se på hva som kan forbedres til neste gang. Poenget er at dette var "annonsert" som en grillkveld, folk fikk beskjed om å bare møte opp, grilling sto i regi av møller selv og/eller evt styret i klubben. At vi da møtte opp til tomt lokale og måtte vente over en time på å få vite at det ikke ble grilling, men ett, merk ETT dolly-stykke til hver pers, uten drikke til, må d da være lov til å kommentere. Det at vi ellers fikk prøve flere biler, og at prøvekjøringen ble så løssluppen som den ble, ble vi jo alle positivt overrasket over! Samt visning av filmsnutter, og ellers tilgang til utstillingsbiler, dette var kjempebra! Og flink var vi til å møte opp! Jan-Henrik: hvis du holdt på å avlyse, hvorfor postet du da grilltråden sent torsdags ettermiddag? Og hvis vi er for redde for å gi møller kritikk (noe forøvrig jeg ikke ser noen har gjort), så måtte vel styret kunnet spandert mere mat, slik som forespeilet? Muligens det er mitt innspill i denne saken du sikter til... Hvis det er det, så skrev jeg at det er vanskerlig å avgjøre hvor mange som kommer med tanke på mat, hadde det kansje vært forespeilet hvor mange som kom, så hadde Møller noe å komme med. Som Jan Henrik sier virket sjefen stresset, og da gikk vel ikke alt som planlagt heller. Ja, det er lov å komme med kritikk, bevares, men jeg håper at man kan komme med en konstruktiv kritikk. Forslag til løsning? Den er ikke her. Løsning: - Neste møte kan man finne ut hvor mange som faktisk kommer, slik at maten bestilles etter det. - Ta opp med Møller hva som evnt kan gjøres på slike møter, prøvekjøring etc... - Finne Møllers tanker om hva de ønsker Jeg mener fortsatt at slipset ikke trengs strammet til enda, for dette var det første møtet. Hvor det er rom for litt feilmarginer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 26, 2008 Det er ingen som syter. Men det ble sakt fra møller sin side at det skulle grilles, derfor ble det lagt ut en tråd om at det skulle grilles. Jeg synnes det var toppers på møller. Kunne ikke vært bedre, jeg bryr meg lite om grilling osv. Ikke noe big deal. Poenge er at vi fikk noe til med møller å det er et stort + for våres del. Jeg hadde aldri trodd at vi fikk så frie tøyler når det kommer til prøve kjøring. Vil bare si at det var flott å positivt at møller vil gjøre noe slikt for oss. Det koster dem trossalt penger. Tor Arlid går neppe der gratis. Nei, jeg bøyer meg i støve til de som har fikset dette:) Kjempe bra jobba! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 26, 2008 Muligens det er mitt innspill i denne saken du sikter til... Hvis det er det, så skrev jeg at det er vanskerlig å avgjøre hvor mange som kommer med tanke på mat, hadde det kansje vært forespeilet hvor mange som kom, så hadde Møller noe å komme med. Som Jan Henrik sier virket sjefen stresset, og da gikk vel ikke alt som planlagt heller. Ja, det er lov å komme med kritikk, bevares, men jeg håper at man kan komme med en konstruktiv kritikk. Forslag til løsning? Den er ikke her. Løsning: - Neste møte kan man finne ut hvor mange som faktisk kommer, slik at maten bestilles etter det. - Ta opp med Møller hva som evnt kan gjøres på slike møter, prøvekjøring etc... - Finne Møllers tanker om hva de ønsker Jeg mener fortsatt at slipset ikke trengs strammet til enda, for dette var det første møtet. Hvor det er rom for litt feilmarginer. Er enig med Ken Arne der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 26, 2008 Jeg siktet ikke spesielt til ditt innspill Ken Arne, du skrev ingenting konkret om hva som skjedde på dette møtet, og jeg er enig i det andre du sier. Det jeg reagerer på er at når man får en tilbakemld som den Jonas skrev (som kunne vært mer konstruktiv ja, men som absolutt tok opp noe kritikkverdig, samtidig som den ga ros, og var saklig i seg selv), så blir man i praksis møtt med "hold kjeft, dette var ingenting å utsette på", og dette også fra styrets side, det er ikke godt nok. Er ikke ute etter å lage noen sak av dette jeg heller, bryr meg vel for faen mer om bil enn litt mat! Men tilbakemeldinger trenger vi, positive som negative, konstruktive eller ikke, så lenge de er saklige og objektive, noe som innlegget mange kicka på, nettopp var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 26, 2008 Fra min side så var møtet på Møller en suksess! Vi fikk prøve biler, se på biler og ikke minst så fikk vi litt mat. Må si jeg også var litt skuffet da det ikke blei grillmat, ikke det at jeg ville ha grillmat men det virket som Frank (Sjefen) endelig hadde planlagt å tilrettelagt et opplegg. At han viste sin interesse for møtet. At jeg da finner ut av Tor Arild (Selgern som var der) at han fikk først vite om møte kl halv 7 og vi skulle være der 7. Så virker det litt halvhjertet. Men som sakt så var det mye positivt og tror møtene fremover blir bra da jeg regner med Tor Arild forteller Frank at vi var opp mot 20-25 stk som møtte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 26, 2008 Jeg siktet ikke spesielt til ditt innspill Ken Arne, du skrev ingenting konkret om hva som skjedde på dette møtet, og jeg er enig i det andre du sier. Det jeg reagerer på er at når man får en tilbakemld som den Jonas skrev (som kunne vært mer konstruktiv ja, men som absolutt tok opp noe kritikkverdig, samtidig som den ga ros, og var saklig i seg selv), så blir man i praksis møtt med "hold kjeft, dette var ingenting å utsette på", og dette også fra styrets side, det er ikke godt nok. Er ikke ute etter å lage noen sak av dette jeg heller, bryr meg vel for faen mer om bil enn litt mat! Men tilbakemeldinger trenger vi, positive som negative, konstruktive eller ikke, så lenge de er saklige og objektive, noe som innlegget mange kicka på, nettopp var. Jeg er helt enig i at vi trenger tilbakemelding, positive som negative, for å jobbe mot enda bedre samarbeid. Og nå tror jeg ikke noen i styret mente å si noe i nærheten av "hold kjeft, dette var ingenting å utsette på". Roars innlegg representerer ikke styret, og mulig Jan Henriks innlegg ble formulert litt dårlig, men jeg er sikker på han ikke mente det som en slik "kritikk" av innlegget til Jonas. Dette kan sikkert Jan Henrik utdype/bekrefte. Men en slik holdning som "hold kjeft osv." representerer i allefall ikke styret At folk ikke var fornøyd med at de lovde grilling og så ble det ikke, kan vi bringe videre. Vi satser på at vårt forhold til, og møtene hos Møller skal bli bedre hver gang (Dette betyr selvfølgelig ikke at det kommer til å bli grilling og mat hver gang fremover, nødvendigvis ) På personlig basis syntes jeg det var fett at Møller lot oss kjøre rundt med bilene uhindret, og det med maten kom litt i baksetet for meg. Det betyr ikke at det IKKE hadde vært digg med grillmat, men tenkte ikke så mye på det.. Morsomt var det, og morsomt å få satt ansikt på et par av navnene også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 26, 2008 Jeg siktet ikke spesielt til ditt innspill Ken Arne, du skrev ingenting konkret om hva som skjedde på dette møtet, og jeg er enig i det andre du sier. Det jeg reagerer på er at når man får en tilbakemld som den Jonas skrev (som kunne vært mer konstruktiv ja, men som absolutt tok opp noe kritikkverdig, samtidig som den ga ros, og var saklig i seg selv), så blir man i praksis møtt med "hold kjeft, dette var ingenting å utsette på", og dette også fra styrets side, det er ikke godt nok. Er ikke ute etter å lage noen sak av dette jeg heller, bryr meg vel for faen mer om bil enn litt mat! Men tilbakemeldinger trenger vi, positive som negative, konstruktive eller ikke, så lenge de er saklige og objektive, noe som innlegget mange kicka på, nettopp var. Alle tilbakemeldingene skal taes inn, negative som positive. Det lærer vi av... Men som sakt var dette det første møtet, så det er vanskerlig å se hvem "vi" er og hva vi står for som klubb. Nå skal heller ikke jeg starte noen diskusjon, for vi er jo enig i at konstruktive, saklige og objektive tilbakemeldinger er bra. Noe som kommer godt frem i denne tråden:) Det er bra at det er kommet frem noen synspunkter at noe var bra. For det hadde nok vært litt kjederlig for Møller å få en negativ tilbakemelding på alt. Tor Arild er en jeg kjenner godt, og er et service menneske også. Så det trengs nok ikke være "sjefen sjøl" som møter op:) Jeg tror i likhet med mange av dere at dere kommer til å få et godt sammarbeid med Møller. Slik som jeg ser det nå, så er dere godt igang også. Hvis dere ser på landsbasis er det ikke mange lokallag som har det som dere... PS: Roars kommentar var nok sikkert litt ironisk, kjenner jeg han rett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 26, 2008 Jan-Henrik: hvis du holdt på å avlyse, hvorfor postet du da grilltråden sent torsdags ettermiddag? Og hvis vi er for redde for å gi møller kritikk (noe forøvrig jeg ikke ser noen har gjort), så måtte vel styret kunnet spandert mere mat, slik som forespeilet? Jeg begynner på jobb kl 1500. 1442 er vel strengt tatt ikke sent ettermiddag Da ikke e-post varslingen gikk som ønsket, dro jeg til å laga denne tråden. Litt sent, men dog. Så dro jeg innom Møller og snakket med Frank og varskudde at vi kommer, grilling og det hele. Da tror jo jeg alt er i orden, eller hur? At vi kommer dit kl 1900 og finner ut at karn der ikke har hørt noe om mat og grilling, er dessverre beklagelig fra Møllers side. Men lite vi får gjort noe med. Seff kunne vi ha åpna lokallagskontoen og kjøpt inn mer pizza. Det får vi ta lærdom av og ordne noe bedre neste gang. Dette er tross alt en lærekurve for oss som styrer med dette, treff, møter og slikt. Vi gjør dette på fritiden vår. Jeg personlig har ingen fritid igjen, etter å ha jobbet 1500-0500 nesten hver dag. Men like fornøyd med det vi får til. Det er jo bra at folk sier sin mening. Det viser jo at folk engasjerer seg. Roar sitt innlegg er, etter min mening, helt unødvendig. Regner med at det er engasjementet som tok overhånd der i gården. At jeg sa at å være missfornøyd er uaktuelt, var på generelt basis. Vi må, etter min mening, enda være ydmyk overfor Møller. Til vi blir såpass integrert at det går ann å ordne skikkelige møter og andre opplegg i lag med Møller. Rom ble jo ikke bygd på en dag, er det et ordtak som sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 27, 2008 Vi har gått i nesten to år og fått lite annet enn himling med øynene fra Møllers side - jeg synes vi skal være takknemlig for det vi får (hvem tror vi egentlig vi er??). Jeg tviler på at noen i den gamle "harde kjerne" kommer med direkte negative innspill om dette treffet. En løsning: Kutt ut maten neste gang, det er jo bilene som er grunnen til at vi er der. - ta med matpakke. Hvis styret i Troms synes jeg skal slutte å blande meg inn i deres saker setter jeg pris på en PM om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 27, 2008 Vi har gått i nesten to år og fått lite annet enn himling med øynene fra Møllers side - jeg synes vi skal være takknemlig for det vi får (hvem tror vi egentlig vi er??). Du sku ha skrevet dette i det første innlegget ditt, så hadde det ikke blitt så mye spetakkel. Hvis styret i Troms synes jeg skal slutte å blande meg inn i deres saker setter jeg pris på en PM om det.Nei for all del, ikke slutt å bland deg inn. Det er ikke det som er temaet. Men du må være enig at enkelte av oss mennesker uttykker oss litt hastig enkelte ganger, deriblant meg. Jeg må jo tenke igjennom og lese hele tia hva jeg skriver om det er formulert godt nok. Som det ikke er likevel, de fleste tillfeller. Dessverre.Du er jo en av gründerne i Troms Lokallag, selv om du e midlertidig fraflyttet, så treng vi all innblandinger. Men, ett par hakk mer rafinert enn: "slutt å syt", sant ja..? Jeg beklager på vegne av meg selv og andre, for at enkelte kan ha følt ubehag i form av innlegg i denne tråden. Vi som styrer her må bare akseptere at det kan komme noe kritikkverdig, selv om vi ikke forventet det. Det er vel saken i mitt tilfelle. Beklager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 27, 2008 Må nesten si meg enig med Roar...Vi har jo prøvd i 2 år og få kontakt med Møller, og når vi endelig får slippe til, og de stiller opp med biler og pizza(selv om det bare var 1 stykke til hver) så klager vi? Dette er jo små bagateller... Vi bør heller være glade for at det ble noe i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 27, 2008 Tror dette var en spøk fra Roar sin side, Roar vet også hvordan forhold vi har hatt med møller. Men det ser jo utfor at vi alle egentlig mener det samme bare at den ene er dårligere en den andre til å formulere seg;p Jeg synns at møte på møller var helt topp. Fler av disse. Men da med Audi R8 til prøve kjøring ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 27, 2008 Tror dette var en spøk fra Roar sin side, Roar vet også hvordan forhold vi har hatt med møller. Men det ser jo utfor at vi alle egentlig mener det samme bare at den ene er dårligere en den andre til å formulere seg;p Jeg synns at møte på møller var helt topp. Fler av disse. Men da med Audi R8 til prøve kjøring ;D Jess! Nå går vel det meste av samtaler og diskusjoner på dette forumet mye i spøk og løst prat, og det er jo sånn vi vil ha det! Om noen ikke tåler dette får det bli enselvs problem, eller man sier i fra om det. Ellers har vi jo funksjoner som "endre innlegg", smileys, og muligheten til å svare for oss i det uendelige, slik at vi kan underbygge uttrykk og talemåter Noe undertegnede sikkert kunne vært flinkere til å bruke, da jeg aldri har vært verken bitter eller noe annet i denne sammenheng. Ikke tror jeg at andre involverte her sliter med nattesøvnen heller med bakgrunn i dette, kanskje heller som Truls sier, er det bilene som Tor Arild viste oss på film på torsdagen, som får oss entusiaster til å ikke få sove jeg var personlig kanonfornøyd med opplegget på Møller, og det virker det jo som alle var, DET ER JO INGEN SOM HAR KLAGD FOR F.. så da sier vi punktum her? Nå gidder i allefall ikke jeg engasjere meg like mye i denne tråden lengre, som handlet mer om selve forums-bruken enn treffet på Møller i seg selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...