#26 Skrevet Oktober 30, 2004 må jo ikke glemme denne skjønnheten: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 30, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen må jo ikke glemme denne skjønnheten: De frontlyktene var fiiiine!!! Hvor kan man finne tak i slike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 30, 2004 mener du støtfangeren? panser er fra vento, samt grill og hovedykter, sotede vento faktisk. når det gjelder fangeren så er det en cleanet mk3 fanger viss jeg ikke tar helt feil, har nok sannsynligvis plastsveiset igjen tåke og blinklys. ser han har fremdeles vr6 lippa intakt. er forresten dette som er malen min når det gjelder hvordan bilen min skal bli etter en goooood stund... ting tar tid... har en bekjent som kan plastsveise for meg og fikse fangeren helt.. men da kommer spørsmålet hvor i h....... jeg skal plassere blinklyset. edit: syns du mente at fronten var fin... men når jeg leste igjen så så jeg at du mente hovedlyktene lyktene får du kjøpt hos Autospar.. 2300,- kr, men som sagt da må du nok ha vento panser og grill også for å få det helt fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 30, 2004 men hvilken farge han har på hovedlys pærene vet jeg ikke, men ville gjerne ha visst det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 30, 2004 Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen De frontlyktene var fiiiine!!! Hvor kan man finne tak i slike? InnPro front lamper sota (godkj) til vento, jeg har de selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 30, 2004 Clean front foran for man kjøpt, enten er det Ingo Novak eller Cult. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 30, 2004 er disse de samme som autospar har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 30, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen er disse de samme som autospar har? Kjenner ikke til autospar så det veit jeg ikke Link til cult: http://www.cult-society.com/firma/firma.asp Link til Ingo: http://www.in-tuning.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 30, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Kjenner ikke til autospar så det veit jeg ikke Link til cult: http://www.cult-society.com/firma/firma.asp Link til Ingo: http://www.in-tuning.de/ mente hovedlyktene jeg da men, vi postet nok litt om hverandre der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 30, 2004 Ok, her er i alle fall link til inpro http://www.inpro-inside.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 31, 2004 Bora front på en mk3 DETTE LIKER VI!!! :tilber: me want those wheeels 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 31, 2004 stilig bõser blick 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 2, 2004 usj! Bora lyktene var ikke pen på Golf III. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 2, 2004 Du som liker A8 felgen Glenn Ove, har vel sett denne cab'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 2, 2004 Er det bare jeg som allerede er lei av de nye A8 felgene selv før de har blitt "vanlige" her til lands? Likte de veldig godt med det samme men har virkelig begynt å bli lei de! BBS RS og Porsche felger derimot er noe jeg ikke er blitt i nærheten av lei av enda... Hadde vært tøft å sett en Norsk 3er med slike felger snart! SYnes foresten den "vegvesen gulfargen" er ganske tøff jeg... men tror aldri den har blitt levert i Norge? Har sett den på ett par biler men alle de har vært US import. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 2, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig SYnes foresten den "vegvesen gulfargen" er ganske tøff jeg... men tror aldri den har blitt levert i Norge? Den gulfargen var ikke tilgjengelig på Golf i Europa (annet enn som ekstrautstyr), men var en del av standardsortimentet i USA, da de har biler bygd i Mexico. Det var en Vento i Kristiansand med den gulfargen, samme som et par Poloer her i klubben har. Og når det er sagt, og du nevner veivesen, så har jeg lyst til å nevne at Arendal Trafikkstasjon har en Audi A6 (C4) 1.9TDI varebil, selvfølgelig i veivesen-gul, med unifrom-stripe og saftblander-bøyle på taket, den er deres patruljebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Ronny Sunde Du som liker A8 felgen Glenn Ove, har vel sett denne cab'en har ikke fått med meg den caben men flott var det, men syns den cab'en på side 1 i denne tråden, nick name "Fat Ass" er den råeste til nå! frister med både porshe, schmidt og bbs felger, samt a8 og muligens rs4.. men felger blir nedprioritert foran andre planer da jeg har ett sett felger som jeg ikke har noe must for å skifte ut på ett par år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 3, 2004 går en mkIII med slik gul farge her i hgsd...... usa mod.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 13, 2004 jeg må si, denne var UTROLIG PEN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet November 14, 2004 jepp, konge farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 14, 2004 Fin sak den siste der. Ser ikke så mange slike her til lands, de fleste skal jo følge trenden og ha så lite på som mulig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet November 14, 2004 kunne godt ha bygget en Mk3 med racing/rice look jeg bare gi meg en vr6 du så skal jeg se om jeg ikke får til en rally bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet November 14, 2004 Ja, det var akkurat det... Har neppe råd til å gi bort en bil slik det står til nå. Hadde jeg hatt en mk3 ville jeg gått for en slik type bil som den brunaktige ovenfor. Litt USA stil over den, men jeg synes det er helt knall! Litt soting, litt plastikk og noen klistremerker på en spesiell farge. Når det gjelder utseendet da Det tekniske blir for mye å gå i detaljer på nå! Edit: Fargen ser forresten ut til å være en slags militærbrun med litt rød perlemor, noen som vet hva slags type det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet November 14, 2004 men den ser jo litt militær grønn ut også fra den andre vinkelen, jeg vil ha en slik farge, får prate med lakkereren min og se om han kan koke i hop noe... likte den øverste vinkelen best der den er litt rødlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...