Anbefalte innlegg

må jo ikke glemme denne skjønnheten:

daniel_026.jpg

:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

må jo ikke glemme denne skjønnheten:

daniel_026.jpg

:tilber:

De frontlyktene var fiiiine!!! Hvor kan man finne tak i slike?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener du støtfangeren? panser er fra vento, samt grill og hovedykter, sotede vento faktisk.

når det gjelder fangeren så er det en cleanet mk3 fanger viss jeg ikke tar helt feil, har nok sannsynligvis plastsveiset igjen tåke og blinklys. ser han har fremdeles vr6 lippa intakt.

er forresten dette som er malen min når det gjelder hvordan bilen min skal bli etter en goooood stund... ting tar tid... har en bekjent som kan plastsveise for meg og fikse fangeren helt.. men da kommer spørsmålet hvor i h....... jeg skal plassere blinklyset.

edit: syns du mente at fronten var fin... men når jeg leste igjen så så jeg at du mente hovedlyktene ;)

lyktene får du kjøpt hos Autospar.. 2300,- kr, men som sagt da må du nok ha vento panser og grill også for å få det helt fint.

znet_lykter_1h541753bs.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hvilken farge han har på hovedlys pærene vet jeg ikke, men ville gjerne ha visst det.. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen

De frontlyktene var fiiiine!!! Hvor kan man finne tak i slike?

InnPro front lamper sota (godkj) til vento, jeg har de selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clean front foran for man kjøpt, enten er det Ingo Novak eller Cult.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er disse de samme som autospar har?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

522.jpg

061__scaled_600.jpg

Bora front på en mk3 : ja :

i=wNTUzMDQyNnM0MTNkZmQzMXk1NDE%3D

DETTE LIKER VI!!! :tilber: :tilber: :tilber: me want those wheeels : bh :

097__scaled_600.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

usj! Bora lyktene var ikke pen på Golf III.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som liker A8 felgen Glenn Ove, har vel sett denne cab'en

0021.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare jeg som allerede er lei av de nye A8 felgene selv før de har blitt "vanlige" her til lands? Likte de veldig godt med det samme men har virkelig begynt å bli lei de!

BBS RS og Porsche felger derimot er noe jeg ikke er blitt i nærheten av lei av enda... Hadde vært tøft å sett en Norsk 3er med slike felger snart!

SYnes foresten den "vegvesen gulfargen" er ganske tøff jeg... men tror aldri den har blitt levert i Norge? Har sett den på ett par biler men alle de har vært US import.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

SYnes foresten den "vegvesen gulfargen" er ganske tøff jeg... men tror aldri den har blitt levert i Norge?

Den gulfargen var ikke tilgjengelig på Golf i Europa (annet enn som ekstrautstyr), men var en del av standardsortimentet i USA, da de har biler bygd i Mexico. Det var en Vento i Kristiansand med den gulfargen, samme som et par Poloer her i klubben har.

Og når det er sagt, og du nevner veivesen, så har jeg lyst til å nevne at Arendal Trafikkstasjon har en Audi A6 (C4) 1.9TDI varebil, selvfølgelig i veivesen-gul, med unifrom-stripe og saftblander-bøyle på taket, den er deres patruljebil :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ronny Sunde

Du som liker A8 felgen Glenn Ove, har vel sett denne cab'en

har ikke fått med meg den caben men flott var det, men syns den cab'en på side 1 i denne tråden, nick name "Fat Ass" er den råeste til nå! :tilber:

frister med både porshe, schmidt og bbs felger, samt a8 og muligens rs4.. men felger blir nedprioritert foran andre planer da jeg har ett sett felger som jeg ikke har noe must for å skifte ut på ett par år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går en mkIII med slik gul farge her i hgsd...... usa mod.... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg må si, denne var UTROLIG PEN!

sema_8822.jpg

sema_0029.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin sak den siste der. Ser ikke så mange slike her til lands, de fleste skal jo følge trenden og ha så lite på som mulig! : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne godt ha bygget en Mk3 med racing/rice look jeg :D bare gi meg en vr6 du så skal jeg se om jeg ikke får til en rally bil : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var akkurat det... Har neppe råd til å gi bort en bil slik det står til nå. Hadde jeg hatt en mk3 ville jeg gått for en slik type bil som den brunaktige ovenfor. Litt USA stil over den, men jeg synes det er helt knall! Litt soting, litt plastikk og noen klistremerker på en spesiell farge. Når det gjelder utseendet da ;)

Det tekniske blir for mye å gå i detaljer på nå!: sove :

Edit: Fargen ser forresten ut til å være en slags militærbrun med litt rød perlemor, noen som vet hva slags type det er?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men den ser jo litt militær grønn ut også fra den andre vinkelen, jeg vil ha en slik farge, får prate med lakkereren min og se om han kan koke i hop noe...

likte den øverste vinkelen best der den er litt rødlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.