#1 Skrevet Mai 22, 2008 Skal en tur fra Oslo til stavanger i nærmeste fremtid kanskje hvis noen skulle hatt med noe fra tigerstaden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2008 Hvor mye plass har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2008 Skal hente en VW Touran Vare 2.0TDI / 140hk / Exclusive så regner med at det er litt plass baki? Har aldri sett en Toruan varebil baki så vet faktisk ikke. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2008 Lysst å kjøre innom Akershus å ta med noen felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2008 Eg skulle gjerne hatt med en del ting hjem, har du sjangs ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2008 Mange som skal ha ting fraktet her.. hehe.. Tror først jeg skal forsikre meg om at det virkelig blir tur før jeg lover for mye her. Venter ennå på tilbakemelding når jeg skal dra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2008 Jahu! Jeg har litt snacks som må hjem :!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2008 e det mye du ska ha med?Skal en tur til Oslo i mårra å levere en bil,så skal eg hente en bil i Bø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2008 Jeg ? Har noen små esker som skal med . Usikker på diameter til sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 22, 2008 rundt 2000l i ein touran vare tror jeg.. hehe-.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 23, 2008 Ingen som kjører alikavel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 23, 2008 For å si det sånn, Kjell kom til Oslo for å hente bilen.. men det var ikke mye å hente. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 24, 2008 nei, fy f*** altså.. Var tålig sur da en halvtime før jeg skulle hente bilen fikk beskjed om at den ikke ble klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 24, 2008 Alt folk våger gjøre noe sånt... Når folk lover å ha klar en bil og sender en mann helt fra Stavanger for å hente bilen burde de jammen meg jobba den tia overtid det ville tatt for å få den klar! Samme om du måtte ha venta en time eller to ekstra. Talentløst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...