#1 Skrevet Mai 22, 2008 Fant en blå boks under setet bak høyre side. Det sto servotronic på den. Hva er denne til og kan den fjernes uten at noe går i stå? Grunnen er at jeg hiver ut alt som ikke er absolutt nødvendig. Bil S2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2008 Fant en blå boks under setet bak høyre side. Det sto servotronic på den. Hva er denne til og kan den fjernes uten at noe går i stå? Grunnen er at jeg hiver ut alt som ikke er absolutt nødvendig.Bil S2. Servotronic er progresiv servo.. Det er lett å svinge når du står stille, også blir det hardere når du kjører.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2008 Har fjernet min, mye bedre da man har helt lik styring uansett. da kan du også koble vekk den kontakten på tannstanga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2008 Har fjernet min, mye bedre da man har helt lik styring uansett. da kan du også koble vekk den kontakten på tannstanga Fint, da finner jeg saksa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...