#1 Skrevet Mai 22, 2008 Lurte på om gittret fra rs4 frontfangern passer i min rieger rs4 front? Å vil orginale grøftlys fra a4 passe i disse hullene? Takker for svar =) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2008 Bumper denne.... Ingen som har prøvd dette? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2008 Jeg prøvde på en annen front jeg hadde, husker ikke hva den het.. Men den ble akkurat for liten.. men er jo ikke værre enn og kjøpe 2.stk og lappe de sammen;) funka det.. Men koster 600kr stk. da.. hehe Men jeg synes det er verdt det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2008 Her er min front med Dietrich fanger, tror ikke det er store forskjellen på den og en Rieger. Og har org. gitter. Tåkelys fra 1999 passer, men ikke 2000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2008 Her er min front med Dietrich fanger, tror ikke det er store forskjellen på den og en Rieger. Og har org. gitter. Tåkelys fra 1999 passer, men ikke 2000. Fet bil du har btw Hmm, hva er forskjellen på lyktene fra 99 kontra 00 da? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2008 Jeg prøvde på en annen front jeg hadde, husker ikke hva den het.. Men den ble akkurat for liten.. men er jo ikke værre enn og kjøpe 2.stk og lappe de sammen;) funka det.. Men koster 600kr stk. da.. hehe Men jeg synes det er verdt det! Heh, tenker du på at grillen i midten er for liten i forhold til hullet da ? Kappe ting i 2 er vel ikke så bra? elleR? ;p Takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...