#1 Skrevet Mai 22, 2008 har problem med at venstre forhjul er slitt, slites fort. slites jevnt på ut å innsiden. hva kan det vere? er det at det er for lite luft trykk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2008 Sjekk lufttrykk først ja. Slitt på ytterkanter=for lite luft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2008 har bestilt nye dekk fremme. så er for lite luft når det er slitt både på ytter og innerkant og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2008 Som regel er det grunnen når det er på begge sider av dekket. Slitasje som følge av feiljustert forstilling vil slite på en av sidene. Likeledes får man slitasje midt på dekket av for mye luft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2008 ja, er det jeg har lest meg til og men tenkte for å spørje for å ver sikker. hvor mye luft må man fylle i da? er 235/35 19 er nankang dekk jeg har bestilt. lest litt rundt men ser ut som folk er litt uenige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2008 Ville startet på 3 bar, og følge med på slitasjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2008 ok, takk for raske svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2008 hvertfall 3bar. men ikke fyll over max på dekket.. er det nankang nr1 ellerno? Har hatt dem selv, og de begynner ikke å "strekke" seg ordentlig før på 3-3,5bar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...