#1 Skrevet Mai 22, 2008 Hvordan er reglene rundt dugg i lykter? Hører litt forskjellig, noen mener det er nulltoleranse, andre mener man må godta noe.. Gjelder ene hovedlykta (kommer sjeldnere, men makan så mye dugg det var), og begge spredere (her er det mindre).. Bilder her Noen formeninger? Haster litt, siden reklamasjonsfristen går ut på mandag.. Vet at mange har problemer med lyktene på A3 8P, spesielt sprederne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2008 Nybil- eller bruktbilgaranti du skal ta det på? Er kansje enklere om det er på nybilgarantien det går på, men skader vel ikke å stikke bort på berge og høre med dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2008 Tar det på 5års reklamasjonsrett i tilfelle, en lykt er ment å holde såpass vil jeg påstå.. Skal innom Berge imorra med utskrift av bildene, men tenkte å høre så i tilfelle dette absolutt ikke er nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2008 Ifølge Møller er dugg "godkjent" i lykter så lenge det går vekk under bruk.. (?) Stemmer dette eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2008 De var duggete de lyktene ja. Jeg har det også, bare i mindre grad. Går jo vekk når lyset har stått på lite granne... Mine har vært byttet på garanti av forrige eier. Både hovedlyktene og grøftelyktene. Noen som har suksess med å legge en sånn der Silica Gel pose som du finner i esker osv. inn i lyktene - de skulle ta fukt/dugg. Bare legg den inn (kanskje tape den fast så ikke den plutselig ligger og roter rundt inne i lykten) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2008 Du får jo dugg i lyktene ved å bytte pærer om det er høy fuktighet i lufta.. Det gjorde jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2008 Alle lykter har vel luftehull, så litt dugg må du nok leve med uansett om du får ny lykt Har du xenon så blir det jo også lite varmeutvikling som får fukta ut. Men su skal bare kræve nye lykter. Kanshe du er heldig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...