#1 Skrevet Mai 23, 2008 Hei ser på VW Norge sine sider at de har en egen tråd om rat-look bobler og andre luftkjølte vw. Synes Rat-Look på boble kan være drit tøfft, men er dette også en stil man kan bruke på andre biler, og da gjerne litt nyere? F.eks på en 80 talls bil..... Hva synes dere? Blir det bare teit eller: rolleyes Tenker f.eks min 200 avant tq 20v. Kunne denne ha blidt en stilig rat-look/old school bil? Og hva må i så fal til? Min tanker om dette er; -Skikkelig senking -Passende felger -Takgrind av stor gammel type, gjerne med noen typiske rat-look/old school detaljer oppå. -Rustne/slitte skjermer forran og kanskje dører. -Rust/slitt lakk på resten av bil -Teknisk, skal den være tipp topp selfølgelig. skulle ha kunnet bygd om til støtfangere ala 70 tall i krom, men det blir kanskje vanskelig? Annet? noen som har synspunkter/idèer/tanker om dette? Hvis noen har link/bilder av rat look/old School biler av litt nyere dato hadde det vært fint om dere kunne laste det opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2008 Har en følesle av at den kommer kun til og se sliten ut, Har liksom ikke linjene til å bære Rat-look.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2008 Poenget er jo at den skal se "sliten" ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2008 hvilke former og linjer som kler rat-look kan sikkert også diskuteres. fant nå en skikkelig ratty golf: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2008 en til med helt annen form og linjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2008 ser noen av "rat" bilene at lakken nærmest ser brent ut. skal vel være at de har stått lenge i sola. Vet om to skjermer til min 200 20v fra en skikkelig utbrendt 200. Kanskje jeg skulle pussa litt på de og montert de på bilen min. det hadde vært en start. Ingen der ute som har tenkt tanken på en ratty audi da? Hva med en sliten audi 100 5E eller 5S? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2008 Gjør noe nytt! Kjør på! Det viktigste er vel at du går laaaavt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 23, 2008 Den som leter finner.... Fant nettopp ut at det er en laaannnggg tråd om dette her på forumet jo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 23, 2008 Hadde vært gøy og gjort dette med 200en, men tviler på at kona bifaller det, selv om hun nesten ikke kjører bilen... 200en er nesten for fin for en så dramatisk "styling" er vel noen der ute som er god med disse tegne/foto programma. Hva med å legge ut forslag på ulike ratty audier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 23, 2008 hvilke former og linjer som kler rat-look kan sikkert også diskuteres.fant nå en skikkelig ratty golf: smil : Dette er gamlebilen til Joachim Næss her på forumet. Ligger en tråd om den her også. Søker du på Rostfrei,så finner du. Tror den ble solgt til en på forumet også faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 23, 2008 Yarrowsport - "The Brick" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 25, 2008 Sett den svenske MK2 Rat Golfen i siste Bilsport da? Den er gjennomført. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 25, 2008 du trenger ikke ta hele bilen kan jo ta kun panser ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 25, 2008 Jeg har ikke helt troa på ei "rat-look" 200. Som du selv sier tror jeg bilen blir for "fin" for det, men kjør på og "do your thing". Og jeg ser nå at jeg er "ivrig" i bruken av "anførselstegn". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...