Passat 3BG. Bakhjulene virker skjeve?

Anbefalte innlegg

Ja, det virker som om den stive akselen bak sitter lenger ut mot den ene siden?

Merket det når jeg satt på større hjul og senket. Da stikker hjulet utenfor på den ene siden og litt innenfor hjulbuen på den andre siden. Det er ganske mye også.

Snakket med volkswagen også og de sa at det ikke var noe sideveis justering på akselen.

Noen som har noen ideer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel Panhard-staget som skyver akselen litt sideveis når man senker?? Blir verre jo mer man senker.........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke Panhard-stag på disse....har noe å justere på disse men ikke alverden

Er det snakk om så mye da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke stag på den nei.... Får jeg flyttet den en cm er mye gjort men det er vel ikke mulig?

Er det de tre boltene helt bakerst under kanalen på hver side man må løsne for å flytte på den?

Det er jo så kjipt da, for det første ser det merkelig ut og for det andre får jeg ikke senket så mye jeg vil da dekket tar i skjermen på den siden det stikker mest ut:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spør om du får flytta den så mye ja....ja det er de tre skruene på hver side du må løsne på ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk samme problemet på min A4 B5.. Sykt irriterende, subber på ene sia, men ikke den andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

der er det noen som forstår min frustrasjon:) hjulbuen på den ene siden er nå brun,lakken har blitt svidd pga all subbingen:( og snart skal jeg til og lakkere litt men jeg gidder ikke å lakke hjulbuen om jeg ikke får fikset det. Er så sta at jeg ikke gidder og heise bilen heller:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme problem her ca 1cm utav : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme problem her på min 3bg. Hadde også dette problemet på min forrige bil vw caddy, men der var det enda værre enn på passaten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet på min, stikker lenger ut på venstre side enn høgre.... Noken som har et godt svar på korleis eg kan stille på dette? Passat 3B

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.