Nøkkel virker ikke ved skifting av sentrallås pumpe

Anbefalte innlegg

Som topic sier har jeg byttet sentrallås pumpa i bilen, men fjernstyrte nøkkelen virker ikke. Regner med at jeg må programere om nøkkelen eller noe? Ellers låser den opp og igjen begge dørene ved hjelp av nøkkelen i døren, eller ved bruk av knapp innvendig.

Kan jeg bruke vag-com kabel og gjøre det selv, eller må den inn på verksted? Hva vil det koste på verksted evt?

Annet spm også: Har nå pumpe nr 2 etter at den orginale gikk i stykker. Den første greide jeg å ødelegge da jeg skulle prøve å bytte den delen som var ødelagt i den orginale, slik at jeg slapp å om programere nøkkelen. Så nå fikk jeg tak i en ny. Men den nye låser kun opp dørene, ikke bakluka. Noe den første gjorde. Som dere ser på bildet som er vedlagt er det to utganger til luften, er den ene utgangen her for bakluken? Kanskje ene utgangen er defekt? Andre tips?

Bilen det er snakk om; Audi A3 2001, 1.8T Ambition. (8L)

Utorlig takknemmelig om noen kan hjelpe meg her :)

Mvh

Christoffer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer bildet:

pumpe.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det med fjernstyringen tror jeg faktisk instruksjonsboka di kan gi svar på. På litt eldre Audier er det en prosedyre du skal gjennom når du har skiftet batteri i nøkkelen blant annet, og blir ikke forbauset hvis det fungerer med problemet ditt også....

Hvorfor den ikke har kontroll over bakluka di, det aner jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det med fjernstyringen tror jeg faktisk instruksjonsboka di kan gi svar på. På litt eldre Audier er det en prosedyre du skal gjennom når du har skiftet batteri i nøkkelen blant annet, og blir ikke forbauset hvis det fungerer med problemet ditt også....

Hvorfor den ikke har kontroll over bakluka di, det aner jeg ikke.

Det skal jeg sjekke i morgen. Mener du virkelig at det er på min også er jo ikke så gammel, 2001mod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg sjekke i morgen. Mener du virkelig at det er på min også er jo ikke så gammel, 2001mod

Fungerte ikke å gjøre som i boken, her må nokk noe gjøres med vag-com. Har kabel etc på vei i posten. Noen som har en how to, hva og hvor jeg skal trykke inne på vag-com programmet? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump? :)'

Fint om noen kan hjelpe meg her.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.