#1 Skrevet Mai 23, 2008 er ute etter ei ny bakluke til min passat 98 mod st.vogn pga det begynner å bli masse rust på den. noen som vet hvor det er billigst å få tak i det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2008 Går ikke på garanti da?? Spørs selvfølgelig hvor mye rust og hva rusten kommer av da. Er ett problem med rust på disse. Hadde akkurat garanti på bakluka på passat`n nå i våres. Fikk ny luke og lakkering av denne. samt taket. Bilen er reg. i 98. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2008 Karrosseri grosisten på Lørenskog. Nå ser jeg at du er fra Løten, så det blir jo en time pluss 30 min og kjøre men,,. Lørenskog ligger nesten ved lillestrøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2008 åssen er det med garanti på dette da? bilen er registrert i slutten av 98. er bakluka som er rustete,litt på taket ved front vinduet og noen bobler på ene skjermbuen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2008 åssen er det med garanti på dette da?bilen er registrert i slutten av 98. er bakluka som er rustete,litt på taket ved front vinduet og noen bobler på ene skjermbuen Rundt frontruta trur jeg ikke du får noe og ikke på hjulbuen. Pga det kan komme av steinsprut f.eks. Men bakluka er det mulighet for. Spørs hvor det har rustet hen og om det har vært noen yttre påkjenninger. og hvor ille det er selvfølgelig. husker ikek om det var 10 eller 12 års garanti på disse mot gjennomrusting. Jeg reiste innom den lokale VAG forhandleren i Askim og fikk han som har med dette og gjøre å se på det. Han tok noen bilder og sendte inn dette med en lapp til Møller. Er også ett problem på taket på disse bilene fordi takrailsene sitter for nære taket og gnisser av malingen. Fikk dette på garanti og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2008 det er ganske mye rust over vw emblemet under bakruta.tror ikke de andre rustflekkene kommer av steinsprut men det går jo an å stikke innom møller å høre med dem da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2008 jeg tenkte på en ting.bilen min er importert fra sverige. gjelder garanti da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2008 da må du ha det orginale service heftet i fra sverige så går det sikkert fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2008 Etter hva jeg kan huske har klubben rabatter hos Veng... http://www.veng.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...