Felger til Audi 100 TQ sport 1989 mod

Anbefalte innlegg

Lurer litt på felger til mitt prosjekt, og har sansen for hvite Compemotive felger 8x17, tror det kan bli rått ;-) er et alternativ med sorte felger også 8x18

 

Ser enten på MO1780 8x17

eller MO1781 8X17

eller CXT1880 8x18

 

De kan leveres med 35 innpress og 5x112.

 

Det er ikke TUV papirer på Compemotive sine felger, er det alikevel mulig å få det godkjent i vognkortet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel kanskje det enkleste å finne et sett med felger med tuv år man skal vise den til biltilsynet for å få inn dimensjonene i vognkortet. Det står vel kun dimmensjon på felg og dekk og ikke hvilket fabrikat felgen har i vognkortet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver denne opp igjen ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Har du modifisert skjermkantene på noen måte for at disse ikke skal subbe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ikke gjort noe med hulbuene. Dette er en 100 sport dvs orginalt runde hjulbuer bak og valsede hjulbuer foran. Samme sporvidde som på 200 20V (Standard Audi 100 type 44 har rette hjulbuer bak og ikke valsede foran)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ikke gjort noe med hulbuene. Dette er en 100 sport dvs orginalt runde hjulbuer bak og valsede hjulbuer foran. Samme sporvidde som på 200 20V (Standard Audi 100 type 44 har rette hjulbuer bak og ikke valsede foran)

 

Valsa og valsa... Er da forskjellige skjermer med helt annen hjulbue..

 

Og ang godkjenning så er jeg innafor 5% avvik med 8x19 med 235/35-19 iforhold til orginalen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he ja litt mer enn valsa.....har 2 stk 100 type 44 i gården en med valsa hjulbuer og en uten he he

 

Skal skifte den ene skjermen foran på sporten og det var ikke lett å få tak skjerm, to forskjellige typer

 

Har du det i vognkortet? Er det kun %vis avik fra orginal diameter de ser etter? og at det er samme innpress?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg lurer på å kjøpe felger som ikke har TUV papirer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det nok 8x18, men forslag til innpress? 35 eller 45

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.