#1 Skrevet Oktober 10, 2004 Denne vanndamen var visst litt dypere enn hun trodde! http://hem.bredband.net/b250693/clip/women_cant_drive.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2004 Ha ha! Lo godt da dama i gult skal hjelpe til ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2004 Var ikke helt lite heller det hullet:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2004 hihi... In deep shit... LOL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2004 Jeg tror jeg ville latt bilen være parkert hjemme om det hadde vært så mye vann i veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2004 hehe.., stakkars kjerring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2004 Hva var vitsen i å kjøre den nedi dit? Hu hadde jo bra fart og.. Og så datt hu nedi etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2004 Hahaha..... Den har jeg sett billedserien fra tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Wathne Hahaha..... Den har jeg sett billedserien fra tidligere. Akkurat det jeg skulle til å skrive, har sett bildene før, men ikke videoen. Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 24, 2004 Er det mulig?? Hmm.. Kan bare ikke leve uten bilen.... hahah.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 24, 2004 En stykk søk våt bil og en stykk søk våt dame 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 24, 2004 Hahahah, lo gått da dama gikk ut og nesten gikk under. DEt hullet var djupere enn hun trodde ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 25, 2004 Fint det, vi satser på at det går greit, ok? :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 25, 2004 Lurer på hvordan forsikringsselskapet stiller seg til det der. Det var jo pur dumskap å kjøre der: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 25, 2004 Hm... Så vidt jeg har skjønt... Så stiller forsikrings-selskaper seg slik at de ikke vil betale ut ei krone... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...