#1 Skrevet Mai 24, 2008 Hei! Eg har hatt bilen min i over eit år no, men igår oppdaget eg noke heilt nytt for meg. Var ein som tidligare har hatt samme type bil som viste meg. Bilen min er ein a4 (96mod) med Aircondition, og når du trykker inn "bilknappen" og trykker på piltasten opp, så får du fram eit programvalg på skjermen til Airconditionen. 75 program eller ka det no var. Men har noken oversikt over programvalga? Han som viste meg det sa at det ligger ute på nettet, men at han ikkje hugser kor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2008 ligger på nordicaudi.com under faq 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2008 Det er ikke noen program... Det er informasjon fra diverse sensorer. Temperatur på forskjellige steder, motorturtal, bilens hastighet, stilling på diverse spjeld osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...