Anbefalte innlegg

Etter mye om og men har jeg endelig funnet felger til 2,7, mange telefoner osv, har en liten oversikt over felger som passer til disse bilene.

Fikk også høre at replica rs6 og rs4 ikke passet, noe jeg synes er rart siden enkelte har de, men ikke vet jeg..

Blir det bare å bestille dekk fra dekkonline :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel pga at bremsekaliptrene forran er veldig store å klumpette, har en kompis med samme problem, han har aez ultra 5 eikers felger. søk dem opp på google f.eks, passer bilen veldig bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt deg mail med en mal som jeg har laget.

 

Denne er bare å printe ut og klippe ut i papp. Ta et par sjekk av målene, da noen printere kan være satt opp til å krympe eller endre utskriften. Men alle målene står på, så det er lett å sjekke. Dokumentet er i PDF format, og jeg brukte denne malen når jeg skulle handle felger nå. Testet malen på et sett med 8x18" ET35 hos TEVODEKK i Ålesund, og der hadde jeg noen få mm klaring. Bestilte meg 8,5x19" ET35, og fikk da ca. 6-8mm iallefall mellom ekene og calipter.

 

RS4 replica har jeg som vinterdekk i 16" og der har jeg stor plass. RS4 B7 replica felgen skal også passe bra.

 

Er det flere som ønsker malen, er det bare å sende meg en PM, eller søke etter linken på forumet her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.felgimport.no - bilde nr 66 JZ Drift silver , bilde nr 67 JZ Street, bilde 7 TSW Kyalami , bilde nr 18 TSW Nogaro , bilde nr 10

TSW Mondello

http://www.icn.no - Dotz Shuriken i hvit, svart eller gull og AEZ Tacana

 

Her er i allefall noen typer som passer til A6 2,7..

Dette er sjekket opp med forhandler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.felgimport.no - bilde nr 66 JZ Drift silver , bilde nr 67 JZ Street, bilde 7 TSW Kyalami , bilde nr 18 TSW Nogaro , bilde nr 10

TSW Mondello

http://www.icn.no - Dotz Shuriken i hvit, svart eller gull og AEZ Tacana

 

Her er i allefall noen typer som passer til A6 2,7..

Dette er sjekket opp med forhandler...

 

Heisan! vet ikke om bremsekaliperen stikker minder ut på a6 en på s4.. men jeg måtte hvertfal space ut TSW kyalami 8.5 x 20 et35 på s4`en min...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har rs4 II på vinterhjula på s4en min et35 meiner eg på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan! vet ikke om bremsekaliperen stikker minder ut på a6 en på s4.. men jeg måtte hvertfal space ut TSW kyalami 8.5 x 20 et35 på s4`en min...

 

 

 

Hmm, det vet ikke jeg heller for å være helt ærlig.

Men jeg har gått fort en annen type felg en hva som er listet opp over, Zito er merket 8 x 19 får de til helgen :)

Måtte spørre 2ganger da jeg brente meg på en kantfelg som tevodekk solgte meg (leverte de inn samme dag som jeg handlet), sa at de ikke passet, kjøp var beskjeden, men var ikke nok med 5mm spacer så de fikk pent ta tilbake felgpakken...

Ikke er jeg int i å kjøre med spacer heller, fikk høre at det kan bli vibrasjon, hjullager havari etc.....

 

Skal ta et bilde av bilen når felgene er montert, å legge ut her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm dette blir spennende:)

 

Har sjøl Zito titan 19"x8.5 med et30 fremme og da gikk ikkje hjula rundt på s4en ivertfall, måtte til med en 5mm spacer,det blir vel et25??

Dette medførte da selfølgeleg att eg måtte valse skjermene max,men likevel subber det av og til...

Mulig du har litt bedre plass i skjermene en på s4en:)

 

Lykke til:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder med nye felger, tok litt tid men......

bilder A6 juni (nye) 005.JPG

bilder A6 juni (nye) 042.jpg

bilder A6 juni (nye) 047.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste som mangler nå er vel et justerbart senkesett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.