#1 Skrevet Mai 24, 2008 Noen som kan fortelle meg om 1.8T 20V AGU-blokken er den samme som 1.8 8V G60 PG-blokken? Slagvolumet er likt, G60 motorfester passer på AGU, 02A G60-kasse passer på AGU.. Er det samme blokken? eventuelle forskjeller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2008 oljekanaler til toppen er ulike. Det ligger noen tråder på vortex om modding for bruk av 20v topp på PG bunn hvis det er det du er ute etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2008 Takk for svar:) Bunndel blir vell mer riktig å si, i hva jeg spør om.. Min feil:) Starter et prosjekt om ikke så lenge, visst jeg får innvilget søknaden til biltilsynet. Golf mk2 1.8 20VT, der jeg skal bruke originale G60 motorfester og 02A G60 girkasse. Men jeg trenger noe som kan bekrefte at dette passer på AGU motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...