#1 Skrevet Mai 24, 2008 Noen her i distriktet som har spesialverktøyet for å låse vibrasjonsdemperen/reimhjulet på veiva? Er snakk om gammel 2,2 her, men tror det er likt på flere motorer. Originalen ser omtrent ut som på bildet under, og koster rundt 500 kr +frakt og mva. Hvis noen har et sånt, hjemmelaget eller originalt, så kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å lånt/leid det en gang nå snart, og en gang igjen utpå høsten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2008 svipp oppom der som bilen min står kjetil har garantert en sånn en! EVT. be Elisabeth å høre med han for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2008 Dette lager du kjapt med et 3" rør, vinkelsliper, en arm og et sveiseapparat Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2008 svipp oppom der som bilen min står kjetil har garantert en sånn en! EVT. be Elisabeth å høre med han for deg. Ypperlig! Da blir jeg med hu opp en dag, sikkert til helga. Dette lager du kjapt med et 3" rør, vinkelsliper, en arm og et sveiseapparat Tom Rune Veit det, men har ikke sveiseapparat;) Skal kjøpe meg, men trenger verktøyet litt før jeg har råd til å kjøpe apparat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2008 Ypperlig! Da blir jeg med hu opp en dag, sikkert til helga. Veit det, men har ikke sveiseapparat;) Skal kjøpe meg, men trenger verktøyet litt før jeg har råd til å kjøpe apparat. du har ikke lyst å komme opp en tur idag da? å kanskje ta med deg vag com samtidig? er no galt med bilen min jeg ikke finner ut av : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2008 du har ikke lyst å komme opp en tur idag da? å kanskje ta med deg vag com samtidig? er no galt med bilen min jeg ikke finner ut av : bh : Klart det:) Er der oppe fra 9 til 3 uansett, men kan godt ta en tur opp igjen i kveld også hvis det passer bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2008 flott er du oppe på gården? jeg er på jobb til 16.00 så alt etter det er supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2009 Bump! Trenger fortsatt låseverktøy. Har klart meg med muttertrekker så langt, men begynner å bli lei av å demontere hele fronten for å løsne svingningsdempern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...