#1 Skrevet Mai 24, 2008 njoy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2008 njoy Drømmebil Frode! jeg finner bare 1 feil! UR regga hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2008 Støkent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2008 Nye felga til Frode, og Golf R32 synes jeg ikke noe om:) Aldri likt motor eller driverk som sitter i disse bilene. Dessuten er interiøret utdatert og stygt. Nesten like utdatert som da jeg så daschbordet i Audi TT for første gang.... :) HEHE.. Kul video Frode! Får håpe du klarer å eie en R32 for ei lite stønn fremover nå da. Slik at du kan utvikle den til et blått lite monster av en bil, som blir tvangsfort av luft dagen lang:) Den liker jo det, og det vet du:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2008 Drømmebil Frode! jeg finner bare 1 feil! UR regga hehe nei nei det er ikke feil... mener du bilen skal være tysk eller svensk reg da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2008 Er ikke mye feil på det droget der nei, Hva er forresten ET på hjula rundt om: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...