#1 Skrevet Mai 24, 2008 Har en 86mod audi 2.2 som har stått stille en stund nå. men før jeg parkerte den så hadde jeg problemer med at den begynte å "hakke" etter en stund med kjøring. spesielt hvis man hadde kjørt i litt hart eller i 5giret i tunge oppoverbakker. Noen som vet hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2008 kondens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2008 ser liksom ikke at det skulle være problem siden jeg kunne kjøre 2 timer før det begynte og på en annen tur kunne jeg kjøre 30min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2008 noen som vet hva det kan være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2008 Hei Ville vel prøvd det vanlige med å sjekke kontakt evt bytte pluggledninger, skifte plugger, fordelerlokk og rotor og luftfilter. Høres mest ut som dårlig kontakt et eller annet sted eller litt løs tennplugg. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2008 Skift også bensinfilter, av en eller annen grunn er det ikke noe intervall på dette, så det er sikkert eldgammelt. Sitter oppe i motorrommet på høyre støtdempertårn og tar 5 minutter å bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...